طرح رزمایش نوروزی به مدت ۲۰ روز در استان البرز اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۹۸۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 15 March 2016

به گزارش تابناک البرز: در مراسم آغاز این مراسم فرمانده پلیس راه البرز با بیان اینکه در اسفند ماه سال جاری با کاهش ۶درصدی تلفات جاده‌ای در البرز مواجه بوده‌ایم، گفت: طرح رزمایش نوروزی به مدت ۲۰ روز در استان البرز اجرا می‌شود.

رضا اکبری با اشاره به حضور امداد خودرو، هواشناسی، آتش‌نشانی، اورژانس و راه و شهرسازی در طرح رزمایش نوروزی، اظهار داشت: استان البرز در سال جاری جهاد آسفالتی در راه‌های مواصلاتی استان را داشته است.

فرمانده پلیس راه البرز با بیان اینکه کمتر نقطه‌ای وجود دارد که عملیات گاردریل کوبی، خط‌‌ کشی و نصب تندروها انجام نشده باشد، افزود: استان البرز حائز رتبه اول عمرانی در بین استان‌ها شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 490 میلیون تردد خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز به ثبت رسیده است، گفت: به طور میانگین 1 میلیون و 360 هزار خودرو در استان البرز تردد داشته است.

فرمانده پلیس راه البرز با بیان اینکه استان البرز دارای بالاترین تردد در محورهای مواصلاتی در بین استان‌ها است، افزود: استان البرز به عنوان یک نقطه بحران در بین استان‌ها است.

وی با اشاره به اینکه در سال قبل شاهد کاهش 32درصدی کاهش تلفات جاده‌ای بوده ایم، گفت: در اسفند سال جاری یک نفر کشته داشته‌ایم و با کاهش 6درصدی تلفات جاده ای مواجه بوده‌ایم.

فرمانده پلیس راه البرز افزود: طرح رزمایش نوروزی به مدت 20 روز در استان البرز اجرا می‌شود.

در بخش دیگری از این مراسم سردار بخشعلی کامرانی صالح فرمانده انتظامی البرز گفت: امسال در محورهای برون و درون شهری استان البرز با کاهش ۶ درصدی تلفات فوتی روبه‌رو بوده‌ایم.

وی با اشاره به حضور نیروهای راه و شهرسازی،‌ حمل و نقل پایانه‌ها، امداد خودرو و آتش نشانی و هلال احمر در ایام نوروز، اظهار داشت: بیشترین تردد در کم‌ترین محورهای مواصلاتی استان البرز صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه طبق آمار بالای تردد، باید آمار حوادث نیز زیاد باشد، گفت: در سال جاری در محورهای برون و درون شهری با کاهش 6درصدی تلفات فوتی روبه‌رو بوده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه از امروز طرح رزمایش نوروزی آغاز می‌شود، افزود: این طرح به‌مدت 20 روز برای خدمات رسانی و تسهیل در ترافیک برای مسافران نوروزی انجام می‌شود.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه در این طرح بیش از 120 واحد گشت ترافیک، 100 عامل پیاده در بخش‌های مختلف در امر ترافیک در حوزه پلیس راه و راهور حضور دارند، گفت: 54 دستگاه آمبولانس، 85 دستگاه ماشین آلات راهداری به استعداد 250 نفر و نیز بیش از 660 واحد انتظامی و ترافیکی به صورت واحدهای گشتی خودرویی، موتور و عوامل پاس زوجی برای تامین امنیت ایام نوروز سال 95 حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه از امروز شاهد اعمال قانون جدید هستیم، افزود: هرچقدر هزینه جرم بیشتر باشد، اثربخشی آن هم بیشتر می‌شود و نیروی انتظامی آمادگی کامل برای اعمال مقررات را دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار