با تصویب شورای شهر صورت گرفت
لایحه دوفوریتی تهاتر اموال شهرداری با طلب بانک سپه در شورای شهر مشهد به تصویب رسید و بدین ترتیب شهرداری مشهد از پرداخت روزانه 700 میلیون تومان سود به بانک سپه خلاص شد.
کد خبر: ۱۹۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۹ 15 March 2016
خلاصی شهرداری از پرداخت سود 700 میلیون تومانی

به گزارش تابناک رضوی، سیدصولت مرتضوی،  در صد و سیزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد که در تالار شهر برگزار شد، در خصوص لایحه دو فوریتی تهاتر مطالبات بانک سپه با املاک شهرداری و سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: براساس این لایحه هتل‌آسمان واقع در کوهسنگی را از مالک می‌گیریم و به بانک سپه واگذار می‌کنیم و در مقابل ما به ازای آن به مالک در چارچوب مقررات پروانه ساخت می‌دهیم.

وی اضافه کرد: در حال حاضر روزانه 700 میلیون تومان به بانک سپه سود پرداخت می‌کنیم و تاخیر در تصویب این لایحه به ضرر شهرداری است.

سیدعبدالکریم جوادی، عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد در موافقت با این لایحه، عنوان کرد: در حال حاضر که بستری فراهم شده باید به این لایحه رای دهیم تا سود 700 میلیونی روزانه به بانک سپه طی تهاتر انجام شود.

جواد ستاری، عضو دیگر شورای اسلامی شهر مشهد در قالب تذکری خطاب به انتظاری‌هروی، رییس شورای شهر مشهد، عنوان کرد: زمانی که طرح تحقیق و تفحض را به صحن علنی می‌آوریم شما از نبود زمان سخن می‌گویید و حالا لایحه دو فوریت شهردار را در این موقع سال که هنوز برنامه و بودجه سال آینده بسته نشده است، قبول می‌کنید.

در این جلسه به شهرداری مشهد اجازه داده شد تا به منظور تسویه‌حساب بخشی از بدهی‌های اوراق مشارکت منتشر شده در سال 89 با عاملیت بانک سپه و سود معوقه آن، مطالبات بانک را از طریق تهاتر املاک خود به همراه پروانه ساختمانی و مجوز ساخت و ساز پرداخت کند که این لایحه با اکثریت آراء تصویب شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار