عدل هاشمی در لنده:
عدل هاشمی از وجود انواع ثروتهای خدادادی نفت ، گاز ، پتروشیمی ومعادن فسفات وسیمان وسیلیس در منطقه ی گچساران و کهگلویه ی بزرگ یاد کرد و اشاره به این نکته داشت با همکاری مردم و مسوولین میتوان عسلویه ای دیگر در این منطقه احداث کرد
کد خبر: ۲۰۰۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶ 21 March 2016
عدل هاشمی در ادامه همایش های قدردانی دوره ای خود اینبار در جمع مردم لنده حاضر شد و ضمن تقدیر و تشکر از مردم و مسئولین این شهرستان به ارائه نظرات خود در جهت بهبود شرایط این شهرستان پرداخت.
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه وبویراحمد از لنده،سردارهاشمی بعد ازتشکر وقدر دانی از ادارات ، نهادها واقشار مختلف مردم برای خلق حماسه ی 7 اسفند به تحلیل شعار امسال که ازسوی مقام معظم رهبری ابلاغ شد پرداختند ودر چرایی این که شعار این سال به اقتصاد مقاومتی نامگذاری شد اشاره کردند هر ماموریتی که ازسوی امام و رهبری به مردم ابلاغ شد مردم به نحو احسنت انجام دادند .
ایشان در ادامه ی تشریح اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل و خواسته ی رهبری بسیج همگانی و حرکت جهادی را ازسوی مردم ومسوولین خواستار شد.
وی اشاره داشت: تا زمانی که در دو جبهه ی اصلاحطلب و اصول گرا قرار بگیریم دست از تخریب یکدیگر برنداریم لنده آباد نخواهد شد . شهرستان لنده نخه های بزرگ هم در سطح استان و هم درسطح کشور دارد که برای یکبار هم شده باید کنار هم بشینند تا بتوانیم به کمک همدیگر مشکلات شهر را حل نماییم ولی اگر چپ یک طرف ، راست یک طرف و همچنان همدیگر را تخریب کنند وضعیت لنده از این بهتر نخواهد شد.
هاشمی در ادامه افزود:خدمت سیاسیون عرض کنم چپ و راست که سهل اند بولدوزر دینو هم نمیتواند عدل هاشمی را به حاشیه بکشاند چون من سرباز ولایتم و برای خدمت آمده ام و حاضرم جانم را فدای رهبر کنم.
وی در ادامه به این مطلب اشاره داشت که اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی محکم که باید با یک زمین لرزه دو ریشتری از بین نرود و همین جا از فرماندار ،بخشدار و بقیه مسوولین میخواهم برای کارهای بزرگ باید کارگروه در حیطه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، سیاسی ، صنعتی ، درمان و اجتماعی داشته باشید و دست ازبازی های اصلاحطلب و اصول گرایی بردارید اگر خواستار پیشرفت و محرومیت زدایی ازچهره ی شهرتان هستید..
 عدل هاشمی از وجود انواع ثروتهای خدادادی نفت ، گاز ، پتروشیمی ومعادن فسفات وسیمان وسیلیس در منطقه ی گچساران و کهگلویه ی بزرگ یاد کرد و اشاره به این نکته داشت با همکاری مردم و مسوولین میتوان عسلویه ای دیگر در این منطقه احداث کرد .
سردار هاشمی در انتهای سخنان امروز خود تنها راه برون رفت شهر لنده را از محرومیت همدلی ، همزبانی مردم ، سیاسیون چپ و راست دانست و مشکلات شهر لنده را با توجه به  تقسیم بندی ای که انجام داد خارج شدن شهر لنده از بن بست جاده ای و آبیاری دشتهای اطراف لنده و معضل بیکاری را در اولویت کاریه خود برشمردند.
گزارش و عکس:مجید مرادی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
تارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
درود بر سردار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۲
همی فقط ایگی عسلو. آخ وه بخت اونو که تو فرستای عسلو تا یکی دوماه کار کردن کارشو تعطیل وابی هنی حقوقشونه هم ندان.
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۳
ماهم منتظریم اما افسوس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار