کد خبر: ۲۰۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 25 March 2016

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از فعالیت بیش از هزار گشت انتظامی و ترافیکی طی ایام نوروز در استان خبر داد.

سرهنگ محمد کریم بیات در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به منظور تأمین هرچه بیشتر نظم و امنیت در ایام نوروز قریب ۶۰۰ گشت انتظامی شامل گشت های خودرویی، موتوری و پیاده و همچنین بیش از ۴۵۰ گشت ترافیکی در سطح استان فعال شده است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه در این ایام مشارکت دستگاه ها و نهادها با پلیس مطلوب بود به طوری که قریب ۲ هزار و ۸۰۰ نگهبان محله، پلیس افتخاری، نیروهای بسیج و پلیس یاران در این ایام در امر تأمین نظم و امنیت مشارکت داشتند.

تامین نظم ایام نوروز در البرز بر عهده ۸ هزار پلیس

سرهنگ بیات ادامه داد: حدود ۲۰ ایستگاه نوروزی در ایام نوروز در ورودی های استان، نقاط پرتردد و تفرجگاه ها مستقر شدند تا با حضور نیروهای پلیس به ارائه خدمات به مسافران نوروزی اقدام کنند.

وی یادآور شد: بیش از ۶۰ گشت نظارتی نیز در ایام تعطیلات بر عملکرد نیروها به صورت شبانه روزی نظارت دارند تا انشالله پلیس بتواند بهترین خدمات را به مردم ارائه کند.

وی با اشاره به تشدید فعالیت های انتظامی و ترافیکی پلیس در ایام نوروز گفت: قریب به ۸ هزار پلیس مسئولیت تأمین نظم استان را در این ایام عهده دار شده اند و علاوه بر این تعداد سایر قسمت ها نیز با تمام قوا به مأموریت های ذاتی و دائمی پلیس مشغولند.

کاهش ۳۳ درصدی جرائم خشن در البرز

سرهنگ بیات با اشاره به کاهش ۵۰ درصدی مجموع تصادفات درون و برون شهری در این ایام گفت: در تصادفات فوتی درون شهری امسال خوشبختانه کاهش صد درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشتیم و در کل تصادفات فوتی کاهش ۵۰ درصدی داشته ایم.

وی ابراز داشت: در حوزه سرقت نیز ۱۱ درصد کاهش وقوع سرقت به نسبت سال قبل و همچنین ۳۳ درصد کاهش جرائم خشن را شاهد بودیم.

جانشین فرمانده انتظامی البرز در پایان گفت: امیدواریم با توجه هرچه بیشتر هموطنان به موارد ایمنی وتوصیه های پلیس شاهد کاهش هرچه بیشتر خسارات و سفری خوش و خاطره انگیز برای هموطنان عزیز خود باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار