مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: بارش شدید باران و وقوع سیلاب به تاسیسات و شبكه آبرسانی 30 روستای تابعه شهرستان دهلران خسارت وارد كرد.
کد خبر: ۲۱۲۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ 15 April 2016

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: بارش شدید باران و وقوع سیلاب به تاسیسات و شبكه آبرسانی 30 روستای تابعه شهرستان دهلران خسارت وارد كرد.


به گزارش تابناک ایلام؛نورالله تیموری اظهار كرد: با توجه به گزارشهای رسیده مسئولان مرتبط وقوع سیلاب به خطوط آبرسانی و مخازن زمینی 30 روستا در این شهرستان بین 10 تا 90 درصد خسارت وارد كرده است.
وی افزود: با توجه به ادامه بارندگی ها، اكیپ های امدادی شركت آبفار در مناطق حادثه دیده روستایی حضور دارند و تاكنون شبكه آب شرب چند روستا وصل شده و كار ارفع مشكل شبكه دیگر روستاها نیز ادامه دارد.
مدیرعامل شركت آبفار ایلام یادآور شد: كار آبرسانی به روستاهایی كه شبكه آب آنها دچار مشكل شده از طریق تانكر سیار انجام می شود و نیروهای امدادی تمام تلاش خود را برای وصل مجدد شبكه آبرسانی به كار گرفته اند.
تیموری تاكید كرد: در صورت قطع كامل بارندگی ها و انجام بررسی های دقیق گزارش نهایی از میزان خسارت وارد شده به شبكه آب و فاصلاب روستایی و تعداد روستاهای آسیب دیده اعلام خواهد شد.
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان ایلام از جمله شهرستان های آبدانان، دهلران، سیروان، چرداول مشكلات زیادی برای مردم ایجاد كرده و خسارت های زیادی به زیرساخت ها، راه ها، تاسیسات زیربنایی، منازل مسكونی و مزارع كشاورزی وارد كرده است.
بارش باران كه از روز چهارشنبه با شدت بیشتری در استان ایلام آغاز شده تا پایان روز جاری نیز براساسا اعلام اداره كل هواشناسی ادامه دارد و احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه نیز دور از انتظار نیست./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار