رییس اداره تعزیرات حکومتی و شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز بندرانزلی گفت:
وی افزود : پرونده های کالای قاچاق بر اساس گزارشهای اداره پلیس آگاهی انزلی ، اداره صنعت معدن و تجارت و بازرسی و نظارت اصناف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و رسیدگی می شود.
کد خبر: ۲۱۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱ 12 April 2015
به گزارش تابناک گیلان،مهدی سبزی اظهار کرد : کالاهای مکشوفه قاچاقی که به تعزیرات جهت رسیدگی ارسال شده شامل 824 قلم انواع لوازم بهداشتی و آرایشی ، سه هزار و 500 گرم توتون و تنباکو ، 45 هزار و 270 نخ سیگار، چهار قوطی پودر چاقی ، 150 دست قابلمه ، 31 دستگاه پکیج شوفاژ ، سه هزار و 196 قرص نیروزا و متادون ، 11 دستگاه مایکروفر و سایر اقلام بودند.

وی خاطرنشان کرد : بالغ چهار میلیارد و 540 میلیون ریال بابت محکومیت این کالاهای قاچاق حکم صادر شده است . 

وی افزود : پرونده های کالای قاچاق بر اساس گزارشهای اداره پلیس آگاهی انزلی ، اداره صنعت معدن و تجارت و بازرسی و نظارت اصناف به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و رسیدگی می شود.

سبزی تصریح کرد : با توجه به نوسان قیمت کالا در بازار و در راستای کنترل بازار در شهرستان علاوه بر رسیدگی به پرونده ها گشتهای سیار همراه اداره صنعت ، معدن و تجارت و اداره بازرسی و نظارت اصناف ، شبکه بهداشت و دامپزشکی و بازرسی واحدهای صنفی انجام و نسبت به تشکیل پرونده و برخورد قانونی اقدام می شود .

رییس اداره تعزیرات حکومتی و شعبه ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز بندرانزلی ، مشارکت مردم را برای نظارت و کنترل بازار و جلوگیری از قاچاق کالا و تخلفات صنفی ضروری خواند.

اداره تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی نظیر گرانفروشی، کم فروشی ، تقلب در کسب، قاچاق کالا، اختفا و اعلام نکردن موجودی کالا، عدم درج نرخنامه و تخلفات بهداشتی و دارویی اعم از بخش دولتی و غیردولتی است .

شهرستان بندرانزلی در کرانه جنوبی دریای خزر از مراکز مهم تجاری و گردشگری استان گیلان و شمال کشور محسوب می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار