عضو کمیته علمی برند ایران:
عضو کمیته علمی برند ایران با اشاره به رتبه ۱۳۰ گردشگری ایران گفت: اقدامات اساسی برای رشد این عرصه انجام نگرفته و ما درگیر نظام تعرفه‌ای هستیم که مانع توسعه فعالیت ها شده است.
کد خبر: ۲۲۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰ 10 May 2016
 عظیم فضلی‌پور شامگاه دوشنبه در همایش اقتصاد مقاومتی، گردشگری و کارآفرینی، با اشاره به وجود ظرفیت گردشگری مذهبی در استان زنجان، افزود: این استان ظرفیت های خوبی برای توسعه گردشگری دارد.

وی اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی استان زنجان باید با همکاری دانشجویان در حال تحصیل در حوزه‌های گردشگری در راستای شناسایی آسیب‌ها برای توسعه و رونق گردشگری اقدامات لازم را انجام دهد.

عضو کمیته علمی برند ایران گفت: باید در فضای مجازی و رسانه‌ها اقدامات لازم برای معرفی فضاها و مکان‌های گردشگری انجام شود.

فضلی پور به برگزاری جشنواره آش زنجان اشاره کرد و گفت: این جشنواره می‌تواند در راستای رونق اقتصاد گردشگری موثر باشد و باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد اما باید گفت که متاسفانه به خوبی معرفی نشده است.

وی به گردشگری مذهبی و نقش آن در رونق اقتصاد گردشگری اشاره کرد و گفت: استان زنجان با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) در ماه محرم می‌تواند به رونق صنعت گردشگری مذهبی کمک کند.

عضو کمیته علمی برند ایران با یاد آوری اینکه طی چند سال گذشته اقدامات اساسی در عرصه توسعه گردشگری در سطح کشور انجام نگرفته و ما درگیر نظام تعرفه‌ای هستیم که مانع رشد و توسعه فعالیت‌ها در حوزه گردشگری می‌شود، گفت: در حال حاضر رتبه ایران در عرصه گردشگری در مقایسه جهانی ۱۳۰ است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار