به همت اداره ورزش وجوانان در دیدار با امام جمعه پلدختر:
امروز دوشنبه به مناسبت هفته جوان پرسنل اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختربه همراه جمعی از جوانان نخبه وورزشکاران برترجوان ومدال آور شهرستان با امام جمعه پلدختر دیدار کردند.
کد خبر: ۲۳۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 16 May 2016




به گزارش تابناک لرستان ،امروز دوشنبه به مناسبت هفته جوان پرسنل اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختربه همراه جمعی از جوانان نخبه وورزشکاران برترجوان ومدال آور شهرستان با امام جمعه پلدختر دیدار کردند.

در این دیدار علی محمد نورعلی وند رییس اداره ورزش وجوانان شهرستان پلدختربا بیان اینکه جوانان سرمایه های مملکت ما هستند گفت:هفته جوان از 27 اردیبهشت شروع وتا 2 خرداد تداوم دارد وهر روز آن نیز با یک عنوان نامگذاری شده است.

نورعلی وند افزود: موضوع اشتغال وازدواج جوانان ومسکن از جمله مهمترین مشکلات جوانان محسوب می شود که حل آنها مساعدت تمامی دستگاه های اجرایی وهمت همه مسئولین را می طلبد.

وی با اشاره به ادغام حوزه جوانان با ورزش در ساختاروزارت ورزش وجوانان عنوان کرد:متاسفانه این کار باعث شده است که مشکلات خاص جوانان در سایه قرار بگیرد.

نورعلی وند با بیان اینکه لرستان یکی از 5 استان جوان ایران است تصریح کرد: تنها 48 درصد از وام ازدواج جوانان پرداخت شده است وهم اینک 19 هزار جوان لرستانی در صف وام ازدواج هستند.

رییس اداره ورزش وجوانان پلدختر با اشاره به آمار19 هزار 64 ازدواج در سطح شهرستان گفت: موضوع طلاق نیز از جمله معضلاتی است که باید برای حل آن چاره اندیشی شود.

علی محمد نورعلی وندخاطر نشان کرد: جوانان نیروی محرکه جامعه هستند وبا توجه به رابطه ایی که جوانان با حوزه کاری اداره ورزش وجوانان دارند برای ساماندهی حل مشکلاتشان نیازمند حمایت جدی از اداره ورزش وجوانان هستیم .

همچنین در ادامه این دیدارامام جمعه پلدختر با اشاره به روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) وآغاز هفته جوان گفت:جوانان ما باید اوصاف حضرت علی اکبر (ع) را در خود به وجود بیا ورند.

حجت السلام محمد سوری بصیرت ، صداقت ، شجاعت وولایت مداری را از جمله امتیازات حضرت علی اکبر(ع) برشمرد و تصریح کرد:ورزش در میان جوانان زمانی ارزش پیدا می کند که در آن اخلاق وایمان نیز وجود داشته باشد.


سوری با اشاره به شخصیت پهلوانی واخلاق مدار جهان پهلوان تختی افزود: عمر قهرمانی کم است واگر اخلاق نباشدقهرمانی نیز زود محو می شود لذا مهم است که ورزشکاران وجوانان قهرمان اوصاف حسنه را در خود به وجود آورد.

امام جمعه پلدختر نشاط در جوانان را ضروری خواند و خاطر نشان کرد:جوانان برای موفقیت در ورزش نیازمند نشاط وآرامش وامنیت در محیط دارند.

سوری با اشاره به اهمیت آرامش روانی در جوانان بیان داشت: دغدغه باعث آسیب روحی به جوانان می شود وخلاقیت را از آنها می گیردلذا یک ورزشکار باید علاوه بر قدرت جسمانی دارای روح قوی نیز باشند.

امام جمعه پلدختر تاکید کرد: مسئولین بنا به وظیفه شان موظف هستند با سنجیدن تمام جوانب دغدغه های جوانان را برطرف کنند.

حجت السلام محمد سوری در پایان اظهار داشت: ورزش یک سرمایه قوی در کشور است ومسئولین باید تمامی زمینه هارا برای رشد این سرمایه مهم فراهم کنند.

گفتنی است در پایان با اهدالوح تقدیر وهدیه از طرف اداره ورزش وجوانان شهرستان از این جوانان وورزشکاران مدال آور تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار