کد خبر: ۲۳۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 17 May 2016

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بیژن بختیار پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کنارک ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان از همه دستگاههای متولی خواست به امور جوانان توجه بیشتری داشته باشند چرا که رسیدگی به امور جوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار کنارک افزود: اجرای برنامه مختلف توسط ادارات آموزش و پرورش، ناحیه سپاه، فرهنگ و ارشاد تعاون کار و رفاه اجتماعی،ورزش و جوانان و سایر دستگاه‎ها در ایام تابستان صورت پذیرد و حداقل نیازهای آنان را فراهم کند.

این مسؤول ادامه داد: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان مسؤلان دستگاه‎های اجرایی تا هفته آینده برنامه‎های خود را به فرمانداری اعلام کنند.

عمر بلوچ رئیس اداره ورزش و جوانان، مهم‌ترین برنامه‌های هفته جوان شهرستان کنارک را دیدار با امامان جمعه، نشست سمن‌ها با فرماندار و مسؤولان ادارات، غبار روبی گلزار شهدای گمنام،تقدیر از سربازان نمونه یگان‌های نظامی، ایجاد ایستگاه انتقال خون جوانان، پاکسازی ساحل، برگزاری کارگاه آموزشی هفت عادت جوان موفق، جشن هفته جوان و تقدیر از جوانان نمونه، همایش بزرگ جوانان مهدوی، برگزاری مراسم شبی با قرآن و تجلیل از قاریان جوان، مسابقه کتابخوانی، همایش پیاده‎رویی و حضور جوانان در نماز سیاسی عبادی جمعه اعلام کرد.

گفتنی است، اعضای جلسه در زمینه برنامه‎های قابل اجرا برای جوانان در ایام تابستان نیز نظرات خود را ارائه کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار