کد خبر: ۲۵۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳ 24 June 2016
به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید محمد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته چابهار با توصیه به تقوای الهی، انجام واجبات و ترک محرمات و تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: قوه قضائیه می تواند نجات بخش و زمینه ساز کاهش تخلفات در جامعه باشد.
وی افزود: قوه قضائیه باید با مفاسد اقتصادی و حقوق های میلیونی برخورد جدی کند.
وی گفت: مفاسد به بدنه نظام کشیده شده است و برخی مدیران با دریافت حقوق میلیونی به بیت المال چنگ زده اند که باید برخورد لازم صورت گیرد و نتیجه را به اطلاع مردم برسانند.
حجت الاسلام موسوی افزود: انسان عاقل و مومن نگران اعمال خود است و از این که اعمالش دچار ریا شود ترسان است، چرا که ریا یک نمونه شرک است.
وی ادامه داد: گاهی عبادت انسان را مغرور می کند و زمانی که غرور بی جا سراغ انسان بیاید در چنین حالتی شیطان او را بیچاره می کند.
وی بیان کرد: انسان مومن نباید خود رای و خود بین باشد و تمام برتری را برای خود ببیند، بلکه باید خود را رها شده از گناه نداند تا غفلت و ریا گریبان گیر او نشود.
خطیب جمعه چابهار با اشاره به برکات بی شمار شب های قدر گفت: در روایات آمده که شب قدر را احیاء بدارید که همه گناهان آمرزیده می شود گرچه گناهان به اندازه ستارگان آسمان و سنگینی آن به اندازه کوه های بلند باشد. 
امام جمعه چابهار همچنین با تسلیت فرارسیدن ایام ضربت خوردن و شهادت امام علی (علیه السلام) به جمله دانشمند مسیحی اشاره کرد که گفته است: علی (ع) به دلیل شدت عدل به شهادت رسید.
وی تصریح کرد: مسئولان باید درس عدل و عدالت را از حضرت علی (ع) بیاموزند و عدالت گستری کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار