کد خبر: ۲۵۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷ 10 July 2016
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دو مسأله مهم پیگیری حقوق میلیونی برخی از مدیران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی برگردن مسؤولان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان تأمین اجتماعی مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، اظهار کرد: دوسوم از جمعیت 3 میلیونی مازندران زیر پوشش تأمین اجتماعی قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه خدماتی که به خلق‎الله ارائه می‌شود باید رضایت خداوند را جلب کند، افزود: رحمت خداوند بر غضب پروردگار برتری دارد و خداوند خدمت‌رسانی به خلق را دوست دارد.

امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه عبادت‌های ما اجتماعی و فردی است که عبادت فردی برای خودمان است و عبادت‌های اجتماعی سبب رضای خداوند می‌شود، اضافه کرد: نفع هر انسان باید به خلق جامعه برسد و دستگیری مخلوقات خداوند وظیفه همه است.

این مسؤول با بیان اینکه فعالیت پزشکان برابر اقدام پیامبران (ص) است، گفت: اگر کسی نفسی را احیا و به‌سوی خدا هدایت کند و یا سلامتی را به او برگرداند اجرش قابل شمارش نیست.

طبرسی ادامه داد: اصلاح فکر و سلامتی جسم بسیار مؤثر است، پیامبران و پزشکان در خدمت بشر هستند و این دو عامل در اسلام بسیار با اهمیت است.

وی تصریح کرد: سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلف به‌ویژه قشر متوسط و کم‌درآمد جامعه خدمات می‌دهد که اجری متعالی در عبادت اجتماعی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه مدیریت‌های ما نباید اداری باشد، خاطرنشان کرد: مدیریت اسلامی باید در جامعه اسلامی رونق گیرد.

این مسؤول بیان کرد: برای دریافت اجر معنوی علاوه بر نظم‌‌بخشی برای پاسخگویی به ارباب رجوع زمان محاسبه نشود.

طبرسی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی مبلغ ناچیزی می‌گیرد و در حالت درمان و بازنشستگی مبالغ کلان پس می‌دهد، افزود: این اقدام بسیار مهم است و در تمام دنیا همین صورت است.

وی با تأکید بر اینکه انسان باید خدمت انسانی ارائه دهد، تصریح کرد: در دنیای استعمار برای فریب دادن، حمایت خود را از حیوانات اعلام می‌کنند.

خطیب جمعه مرکز مازندران ادامه داد: غرب جان و حقوق بشر را محترم نمی‌شمارد و ندای حمایت از حیوانات را سر می‌دهد.

وی با اشاره به حقوق‌های کلانی که از سوی برخی از مدیران دریافت می‌شود، گفت: مردم عینک بدبینی به چشم زدند و هر مدیری را می‌بینند به‌یاد نامدیریتی و حقوق‌های کلان می‌افتند، من مدیران مازندرانی را می‌شناسم که با حقوق قانونی و اندک خدمات‌رسانی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید مدیران سالم در استان نامه‌ای بنویسید و از حیثیت و آبروی خود دفاع کنند، خاطرنشان کرد: این دنیاپرستان کاری کردند که خدمات دیگر مدیران هم خدشه‌دار شود.

این مسؤول با اشاره به بزرگ‌نمایی بی‌بی‌سی در ارائه اخبار بی‌اساس، گفت: پاکی و صداقت در نظام جمهوری اسلامی در مورد کسانی صدق می‌کند که با پاکدستی کار کردند.

طبرسی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری به یک فرد روحانی رأی دادند و این نشانه اعتماد مردم به روحانیت است، بیان کرد: دو مسئله مهم بر گردن مسؤولان است که شامل پیگیری حقوق میلیونی برخی از مدیران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در بخش پایانی سخنانش گفت: ارزش‌های معنوی، اجتماعی، اداری و مدیریتی باید در کشور حفظ شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار