منوچهر عاشوری صبح امروز در جریان بازدید از مزارع زراعتی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: نشای برنج در روستاهای آبکنار که دارای 400 هکتار زمین زراعتی و حسن‌رود با 150 هکتار زمین زراعتی هستند، در بخش مرکزی بندر انزلی آغاز شده است
کد خبر: ۲۶۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ 22 April 2015
به گزارش تابتاک گیلان، منوچهر عاشوری صبح امروز در جریان بازدید از مزارع زراعتی روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: نشای برنج در روستاهای آبکنار که دارای 400 هکتار زمین زراعتی و حسن‌رود با 150 هکتار زمین زراعتی هستند، در بخش مرکزی بندر انزلی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشاورزی در روستاهای انزلی رضایت‌بخش است، تصریح کرد: با توجه به تاکیداتی که مسئولان دارند و اقدام‌های موثری که صورت گرفته، کشاورزان بخش مرکزی انزلی از اسفندماه سال گذشته کار کشاورزی را با جدیت هر چه تمام‌تر آغاز کردند.

بخشدار مرکزی انزلی با بیان اینکه اکنون بیش از 95 درصد کشاورزان شخم نخست را به اتمام رسانده‌اند، گفت: بسیاری دیگر از کشاورزان در روزهای آینده نشای برنج را انجام می‌دهند.

به گفته وی، بخش مرکزی انزلی دارای 5 هزار و 20 هکتار اراضی برنج‌کاری بوده که 3 هزار و 220 هکتار در بخش غربی و یک‌هزار و 800 هکتار در قسمت شرقی واقع شده است.

به گزارش فارس، در جریان بازدید مذکور مدیر امور آب ناحیه غرب نزدیک، سرپرست آبیاری مرکزی انزلی رضوانشهر به منظور بررسی وضعیت راه‌اندازی ایستگاه‌های پمپ باز آب در روستاهای جفرود پایین، شانگ‌های پرده، تربه‌گوده، حسن‌رود و گلشن حضور داشتند.

مسئولان مذکور از نزدیک در جریان وضعیت ایستگاه پمپاژ قرار گرفتند و در این بازدیدها اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای مذکور مسایل و مشکلات را برای پیگیری‌های لازم بیان کردند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار