استاندار خراسان شمالی؛
محمد رضا صالحی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار داشت:از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی استقبال می کنیم لذا تمام دستگاه های اجرایی باید کارها و امور مربوطه را با قوت بیشتری پیش ببرند.
کد خبر: ۲۶۵۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۳ 24 July 2016
به گزارش  تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی؛محمد رضا صالحی در جلسه مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار داشت:از سرمایه گذاران به ویژه سرمایه گذاران خارجی استقبال می کنیم لذا تمام دستگاه های اجرایی باید کارها و امور مربوطه را با قوت بیشتری پیش ببرند.
وی تصریح کرد:خراسان شمالی ظرفیت های قابل توجهی در مباحثی همچون تولید گیاهان دارویی، کرم ابریشم و اسب اصیل ترکمن دارد که نباید از چنین ظرفیت هایی غافل شد.
صالحی خاطرنشان کرد:اگر زمانی بتوانیم منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح دهیم در آن صورت موفق خواهیم بود.
وی ادامه داد:تمام مقدمات کار یک سرمایه گذار باید در مدت 15 روز فراهم شود چرا که مبنای کار ما حمایت از تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی است تا بتوانیم از این طریق زمینه های توسعه و فضای کسب و کار را در استان فراهم آوریم.
معاون بازاریابی شرکت هلدینگ مجارستان نیز در این جلسه گفت: خراسان شمالی در حوزه کشاورزی دارای ظرفیت های مناسبی است و در طی این مدت کوتاهی که در این استان اقامت داشتم نقاط قوت زیادی را در این خطه از ایران مشاهده کردم.
پیتر نایگ افزود: در ابتدای کار بایستی نوع خاک و موقعیت اقلیمی این منطقه توسط کارشناسان ما مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانیم زمینه کشت هر نوع بذر ، نهال و سیفی جات دیگر را در این استان فراهم کنیم.
وی تصریح کرد:کشور مجارستان درانتقال تکنولوژی پرورش زنبور عسل و اسب ،گیاهان دارویی و احداث کارخانه فرآوری لبنی آماده هر نوع همکاری می باشد و در این راه با اطمینان کامل قول همکاری را خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار