امروز 16 مرداد در سالروز تأسیس جهاددانشگاهی تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی با اداره‌کل ورزش و جوانان استان منعقد شد.
کد خبر: ۲۷۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 06 August 2016


 جلال الدین صادقی، رئیس جهاددانشگاهی استان، امروز، (16 مرداد ماه) در مراسم دیدار سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، که به مناسبت سالروز تأسیس جهاددانشگاهی انجام شد گفت: جهاددانشگاهی یک سازمان پژوهشی، فرهنگی و آموزشی است که در بطن سیستم دانشجویی متولد شده و رشد پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه سطح نشاط در جامعه ما قابل قبول نیست، افزود: وظیفه سازمان‌هاست که در حوزه شادابی، نشاط و امید به آینده تلاش  کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان، از راه‌اندازی فرهنگ سرای دانشجویی و اجرای طرح های کتاب درمانی، رایحه درمانی در حوزه گیاهان دارویی و حرکت درمانی در این مرکز خبر داد و خواستار همکاری جمعی برای تحقق اهداف مشترک شد.

حمیدرضا برومند، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، نیز در این دیدار با تبریک سالروز تاسیس این نهاد انقلابی و برجسته خواندن نقش جهاد دانشگاهی در تعمیق بخشی به مباحث فرهنگی، علمی و پژوهشی جامعه، با ابراز خرسندی از امضاء این تفاهم نامه همکاری ،آن را گامی موثر و تعالی بخش در بهره‌گیری از ظرفیت‌های مشترک و کمک به بهبود، توسعه و تحقق اهداف کلان در چارچوب ساماندهی مباحث جوانان و ترویج و توسعه نشاط و شادابی در جامعه و رونق بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و ورزشی خواند.

وی با تصریح این موضوع که محور امضای این تفاهم نامه، رونق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است، اظهار امیدواری کرد: بسترهای خوبی برای توسعه همکاری‌ها  در راستای پیشبرد اهداف مشترک شکل بگیرد.

به گزارش ایسنا، در بازدید از خبرگزاری‌های وابسته به این نهاد، فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار