بسته حوادث و اتفاقات ناگوار اصفهان؛
تابناک: مأموران مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.
کد خبر: ۲۷۵۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 10 August 2016
تابناک اصفهان: صفحه حوادث و اتفاقات ناگوار روزنامه ها همیشه از روزنامه جدا می کنم چرا که هیچگاه دوست ندارم از کشته شدن یا مرگ و ناخوشی های مردم بدانم اما به هر حال عده ای به این موضوعات علاقه دارند و از همین رو تابناک در نظر دارد به بررسی مهم ترین اخبار حوادث و اتفاقات در هفته ای که گذشت بپردازد.

مصدومیت 9 نفر در یک تصادف

برخورد دو دستگاه خودروی پراید و تویوتا در مسیر زرین شهر به باغبهادران در شهرستان لنجان، موجب زخمی شدن 9 سرنشین این خودروها شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان گفت: این سانحه رانندگی در ساعت 21 و 38 دقیقه امروز به اتاق فرمان اورژانس اعلام شد که به دنبال آن دو واحد امداد اورژانس پیش بیمارستانی به همراه چهار تکنسین فوریت های پزشکی به محل اعزام شدند.

عباس عابدی افزود: 9 نفر شامل چهار کودک، سه زن و دو مرد در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

وی بیان کرد: تکنسین های اورژانس پس از ارائه خدمات درمانی اولیه به مصدومان، آن ها را به بیمارستان شهدای لنجان منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان گفت: در حادثه وقوع تصادف دو خودرو سواری در جاده گلپایگان- خمین سه نفر کشته شدند.

جاده خمین - گلپایگان سه قربانی گرفت

سرهنگ دوم حسین بساطی از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت سه نفر در جاده خمین - گلپایگان خبر داد و اظهار داشت: در این تصادف که بین یک دستگاه خودروی پژو پارس و یکدستگاه پژو ۲۰۶  رخ داد، متاسفانه راننده به همراه یکی از سرنشینان سواری پژو ۲۰۶ در دم جان باخت و یک نفر دیگر از سرنشینان این خودرو مجروح و به بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان منتقل شد.

وی افزود: همچنین یک نفر از سرنشینان پژو پارس نیز در دم فوت و راننده مجروح آن نیز به بیمارستان منتقل شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان علت اصلی تصادف در حال برسی کارشناسان پلیس راه است.

دومیلیارد ریال آب سردکن قاچاق به دام پلیس افتاد

حمید امیرخانی اظهار کرد: مأموران مستقر در ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که از جنوب کشور به مقصد تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو یک محموله یخچال و آب سرد کن خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

امیرخانی ارزش این محموله را 2 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص کامیون توقیف و راننده آن جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.




منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار