با حضور مدیرکل بهزیستی لرستان برگزار شد:
در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) آیین مولودی خوانی و مدیحه سرایی با حضور مدیران و کارکنان ستادی بهزیستی برگزار شد . مدیرکل و معاونین بهزیستی لرستان به همین مناسبت از سرای سالمندان صدیق بازدید و با اهداء شاخه گل از مقیمان دلجویی بعمل آوردند.
کد خبر: ۲۷۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶ 14 August 2016


به گزارش تابناک لرستان،"  اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان ، معاونین ، مدیران و کارکنان ستادی بهزیستی در سالروز ولادت با سعادت ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) ، در فضایی معنوی و صمیمی به جشن و سرور پرداختند.

http://lorestan.behzisti.ir/ImageGallery/ContentImages/6/ContentImages_12830t.jpg
در این مراسم حسین محمدی از مداحان برجسته شهرستان دورود و از کارکنان بهزیستی با مدیحه سرایی و مولودی خوانی در وصف ائمه اطهار (س) و امام رضا (ع) لحظات پرشور و شفعی را رقم زد.
گفتنی است  مدیرکل و معاونین بهزیستی بمنظور تبریک میلاد امام رضا (ع)به جامعه هدف، به نیابت  در سرای سالمندان صدیق خرم آباد حاضر ودر معیت اعضای هیات مدیره مرکز سالمندان،ضمن حضور در آیین جشن میلاد با اهدائ شاخه گل از مقیمان و سالمندان دلجویی کردند.
شایان ذکر است "محمد حسن خشنود"از اعضای هیات مدیره مرکز، ضمن تقدیر از مدیر کل بهزیستی و خیرین لرستانی  به خاطرمساعدت   ویاری رساندن به نیازمندان ،خواستار حمایتهای بیشتر در تجهیز مرکز شد،سپس گروه موسیقی محلی ماهور به اجرای  برنامه زنده پرداخت و لحظات با نشاط و شادی را برای حاضرین رقم زدند.

منبع: تابناک
برچسب ها: بهزیستی ، جشن ، سالمندان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار