کد خبر: ۲۷۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۳ 14 August 2016


معاون برنامه‌ریزی و امور افتصادی جهاد کشاورزی استان البرز گفت: همزمان با هفته دولت 6 طرح تولیدی با اشتغالزایی 256 نفر در البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مسعود کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت در این استان اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی است که باید با شناسایی این ظرفیت‌ها مسیر توسعه بخش‌های مختلف کشاورزی را در این استان فراهم کرد.

وی ادامه داد: استفاده از توانایی‌های موجود در بخش‌های مختلف کشاورزی یکی از مهمترین راهکارهایی است که می‌تواند ما را به اهداف مورد نظر برساند.

این مسؤول با بیان اینکه توسعه و پیشرفت بخش‌های مختلف کشاورزی می‌تواند در رسیدن به اقتصاد مقاومتی بسیار تأثیرگذار باشد خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهای مهم رسیدن به اقتصاد مقاومتی توسعه و به پیشرفت رساندن بخش‌های مختلف کشاورزی است.

کریمی با اعلام اینکه تنوع محصولات کشاورزی در کشور در گرفتن بازار نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است افزود: رفع مشکلات بخش‌های مختلف کشاورزی و توسعه این مهم از ضروریاتی است که باید به آن توجه ویژه شود.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در هفته دولت 6طرح تولیدی با اشتغالزایی 256 نفر آماده بهره‌برداری است، ‌گفت: در این راستا همچنین 14 طرح بهینه‌سازی مصرف آب کشاورزی البرز در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

کریمی با اعلام اینکه براساس تمهیدات اندیشیده شده در هفته دولت 20 طرح کشاورزی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با افتتاح این پروژه‌ها گامی مهم در جهت توسعه کشاورزی این استان برداشته می‌شود و اشتغالزایی نیز برای بسیاری از افراد نیز فراهم می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی البرز خاطرنشان کرد: برای بهره‌برداری از این 20 پروژه 830 میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار