مدیرکل بهزیستی لرستان:
دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، از چهارتن از آزادگان شاغل در بهزیستی لرستان با اهداءلوح سپاس و هدایایی تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۷۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹ 17 August 2016

به گزارش تابناک  لرستان " دکتر اسداله حیدری" مدیرکل بهزیستی لرستان به مناسبت 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ، از چهارتن از آزادگان شاغل در بهزیستی لرستان با  اهداءلوح سپاس و هدایایی تقدیر کرد.

http://lorestan.behzisti.ir/ImageGallery/ContentImages/6/ContentImages_12870t.jpg
حیدری در ابتدا ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان به کشور و بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس ،آزادگان را نماد و اسطوره مقاومت،صبر و دفاع از سرزمین و میهن اسلامی عنوان و افزود امنیت فعلی کشور با توجه به تنش ها و جنگهای کشورهای منطقه ،مرهون جانفشانی و رشادتهای ایثارگران است و ما به تمام معنا باید قدر دان این ایثار و جانفشانی ها باشیم.
در ادامه " مسعود نیکفر" معاونت پشتیبانی بهزیستی لرستان  که خود از آزادگان و جانبازان دفاع مقدس می باشد ضمن تقدیر از مدیرکل بهزیستی بخاطر حمایت از ایثارگران به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و مدت اسارت پرداخت .
خاطر نشان میشود در این دیدار به نمایندگی از سایر آزادگان شاغل در بهزیستی از  مسعود نیکفر، علی اکبر بیرانوند، کرم رضا یاراحمدی ، ابوالقاسم پوررحیم  با اهدا لوح و هدایایی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

منبع: تابناک
برچسب ها: آزادگان ، بهزیستی ، تقدیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار