‌استاندار خراسان شمالی گفت: دولت یازدهم فرصت سوزی چند ساله را تبدیل به فرصت کرد و اقتدار کشور را به تمامی دنیا نشان داد.
کد خبر: ۲۸۴۸۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲ 26 August 2016
 ‌محمد رضا صالحی در خطبه های نماز جمعه بجنورد افزود: دولت تدبیر و امید به گونه‌ای عمل کرد که هم اکنون تمامی دنیا و این منطقه ناامن، به ایران برای حفظ ثبات خود در عرصه‌های مختلف نیاز دارند.

وی ادامه داد: ایجاد ثبات و آرامش، تعامل سازنده و بسیار خوب میان سه قوه، امنیت پایدار، تقویت جایگاه احزاب و تشکل‌های اقتصادی، ساماندهی بازار ارز شکستن دیوار تحریم از دستاوردهای این دولت بوده است.

صالحی اظهار کرد: تشکیل پروژه ایران هراسی، افزایش سفرهای خارجی مسئولان کشوری، اجرای طرح تحول نظام سلامت و افزایش تعداد تخت‌های بیمارستانی و تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی از دیگر اقداماتی بوده که توسط این دولت انجام شده است.

وی تصریح کرد: در خراسان شمالی نیز میزان تولید محصولات زراعی طی سه سال اخیر 10 درصد، محصولات باغی 34 درصد و محصولات دامی پنج درصد افزایش یافته است.

نماینده عالی دولت در استان گفت: عملکرد استان در صندوق توسعه ملی در حال حاضر به 329 طرح با ریقم 780 میلیارد ریال اعتبار رسیده است.

وی افزود: علاوه بر آن عملکرد استان در رابطه با صندوق توسعه ارزی هم اکنون به 22.6 میلیون دلار رسیده است.

صالحی ادامه داد: در حال حاضر گازرسانی به تمامی شهرهای خراسان شمالی به پایان رسید و در سال آینده نیز گازرسانی به تمامی روستاهایی که قابلیت گازکشی را دارد به اتمام خواهد رسید.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار