مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت:‌ اولویت اصلی شرکت گاز استان گازرسانی به صنایع است.
کد خبر: ۲۸۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵ 28 April 2015

به گزارش فارس، فیروز خدایی در مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت مدیره شرکت گاز استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های مشفق رئیس سابق هیئت مدیره شرکت گاز استان برای هادی رئیس جدید هیئت مدیره آرزوی توفیق کرد.

وی با ارائه گوشه‌ای از دستاوردهای شرکت در سالیان اخیر، به آمار گازرسانی این شرکت اشاره کرد و گفت: هم اکنون تمامی 26 شهر استان و تعداد 567 روستا از نعمت گازطبیعی برخوردار هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: در حال حاضر بیش از 6 هزار و 180 کیلومتر شبکه‌گذاری در سطح استان انجام یافته و 68 درصد خانوار روستایی تحت پوشش این نعمت الهی هستند که با اتمام گازرسانی به 150 روستای در دست اجرا این میزان به 77 درصد ارتقا خواهد یافت.

خدایی با بیان اینکه اولویت اصلی شرکت گاز استان گازرسانی به صنایع است، بیان کرد: بر همین اساس هم اکنون تعداد یک هزار و 176 واحد صنعتی با استفاده از سوخت سبز در عرصه تولید و اقتصاد استان فعال هستند.

این مسئول با بیان اینکه در سال 93 بالغ بر 11 هزار و 890 علمک در سطح استان نصب و نزدیک به 27 هزار و 800 مشترک شهری و روستایی جذب شده است، این مهم را مرهون تلاش‌های رئیس و اعضای هیئت مدیره سابق و کوشش همکاران دانست و از مشفق تقدیر کرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل به موفقیت‌های کسب شده در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در سال 93 شرکت گاز استان در عرصه‌های مختلف علمی و مهندسی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داد که از جمله می‌توان به کسب طرح پژوهشی برتر، درخشش امور حقوقی در سیزدهمین همایش روسای حقوقی شرکت‌های تابعه گاز کشور، افتتاح 33 پروژه گازرسانی همزمان با حضور رئیس جمهور در استان، کسب تندیس سطح 3 پیشرو در سلامت اداری در چهارمین دوره نظام ارزیابی سلامت اداری و انتخاب شرکت گاز استان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان شرکت خدماتی سبز کشور اشاره کرد.

خدایی از اجرایی شدن بند ق تبصره بودجه سال 93 در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد با تامین بموقع بودجه و با گازرسانی به 500 روستای مشمول این بند شاهد رشد چشمگیر بهره‌مندی روستانشین استان از گاز طبیعی باشیم.

وی در پایان سخنان خود با تقدیر از زحمات رئیس هیئت مدیره و اعضای سابق برای رئیس و اعضای جدید هیئت مدیره آرزوی توفیق روزافزون در خدمت رسانی به مردم استان کرد.

در ادامه این مراسم رئیس سابق و رئیس جدید هیئت مدیره شرکت گاز استان اردبیل طی سخنانی به اقدامات انجام یافته و برنامه‌های جاری شرکت در توسعه خطوط گازرسانی اشاره کرده و از عزم جدی هیئت مدیره در راستای شتاب بخشیدن به این مهم خبر دادند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار