یک عضو شورای شهر مشهد مطرح کرد؛
یک عضو شورای اسلامی شهر مشهد در واکنش به اظهارات یکی از نمایندگان مشهد در دفاع از شهردار گفت : شاید ایشان تخلفات بزرگی در سطح کشور را دیده اند که تخلفات شهرداری مشهد به چشمشان نمی آید.
کد خبر: ۲۹۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵ 14 September 2016
به گزارش تابناک رضوی، حجت الاسلام والمسلمین بحرینی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی به تازگی اعلام کرد که در وزارت کشور برنامه مشخصی وجود دارد که برای شهردار از طریق کمیته تخلفات وزارت کشور پرونده سازی کنند و در صورت امکان، عزلش کنند که در این خصوص یک عضو شورای شهر مشهد به ارائه توضیحاتی پرداخت.
 
اگر وزارت کشور علیه شهردار مشهد مستندات ندارد ؛ نمایندگان از وزیر سوال کنند / نمایندگان مجلس، جلوی تخلفات را بگیرند / شاید نمایندگان مجلس، تخلفات کشوری را دیده اند که تخلفات شهرداری مشهد به چشمشان نمی‌آید! 
 
جواد ستاری عضو شورای شهر مشهد در پاسخ به سوال خبرنگار تابناک رضوی در این‌باره گفت: حجت الاسلام بحرینی نماینده مجلس هستند و حتما از ما اعضای شورا اطلاعات بیشتری دارند و شاید ایشان که تخلفات بزرگی در سطح کشور را دیده اند تخلفات شهرداری مشهد به چشم ایشان نمی آید.  
 
وی افزود: به طور مثال ما در مشهد به حقوق نجومی 20 میلیونی اعتراض داشتیم اما دیدیم در سطح کشور 150 میلیون تومان هم دریافت شده است.  
 
ستاری ضمن بیان اینکه تخلف، تخلف است و کوچک و بزرگ آن در اصل موضوع فرقی نمی‌کند، بیان کرد: شهرداری مشهد اخیرا با تذکرات دولت و سازمان های ذیربط مواجه بوده و تخلفات زیادی در شهرداری مشهد رخ داده که مشخص می‌باشد. به طور مثال ساختمان های بلند مرتبه ای در سطح شهر بدون کسب مجوزات قانونی و کافی بالا می رود و از آقای بحرینی خواهشمندیم در خصوص این مسائل اظهار نظر نمایند.
 
وی ادامه داد: اگر واقعا وزارت کشور برای برخورد با شهردار مشهد دارای مستندات قانونی نیست قطعا نمایندگان مجلس می توانند از وزیر کشور سوال نمایند و تا مرحله استیضاح پیش بروند اما هنوز که اتفاقی رخ نداده که گفته اند پرونده سازی رخ داده است.  
 
ستاری ضمن بیان سیاسی شدن مسائل آفت جلوگیری از تخلفات است، بیان کرد: مردم از نمایندگان مجلس توقع دارند تا جلوی تخلفات را بگیرند و اگر تخلفی شده رسیدگی نهادی های ذیربط را تسریع نمایند.
برچسب ها: وزیر کشور ، مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار