استاندار خوزستان خبر داد:
استاندار خوزستان از افتتاح پروژه های گردشگری آبی اهواز و آبادان تا قبل از پایان سال جاری خبر داد
کد خبر: ۲۹۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱ 19 September 2016
به گزارش تابناک، چرایی به تعویق افتادن زمان افتتاح پروژه های گردشگری کارون به عنوان یکی از دغدغه های عمرانی استان خوزستان مطرح می باشد. بدین منظور طی گفتگوی با استاندار خوزستان وضعیت پروژه های گردشگری آبی شفاف سازی شد.

استاندار خوزستان در گفتگو با خبرنگار تابناک در خصوص تعیین و تکلیف بهره برداری از پروژه های آبی گردشگری اهواز و آبادان اظهار کرد: در روند ساخت و اتمام پروژه های آبی خوزستان خللی وارد نشده است و اجرای این طرح ها در حال انجام است که برخی از آن ها به اتمام رسیده و برخی در مرحله گازکشی می باشند.

 شریعتی افزود: فقط پروژه کافه جزیره است که در مرحله 60 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد که در تخصیص جدید، اعتبار لازم برای اتمام آن در نظر گرفته خواهد شد. 

وی تصریح کرد: پروژه جزیره شادمانه آبادان روند کندتری نسبت به سایر پروژه ها دارد که برای رفع مشکل مربوطه بازدیدی از آن جا خواهیم داشت. همپنین از محل منابع استانداری خوزستان اعتبار لازم جهت تسویه بدهی پیمانکاران پروژه های گلستان و بهمنشیر تخصیص داده شده است و در این زمینه دیگر هیچ مشکلی وجود ندارد. 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین مشکلاتی در خصوص تامین گاز این پروژه ها وجود داشت که اقدامات لازم از سوی استانداری خوزستان در جهت رفع آن انجام شده است و تا قبل از اتمام سال این پنج طرح گردشگری آبی به بهره برداری خواهند رسید.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار