کد خبر: ۳۰۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 02 October 2016
تیم های ملی ایران و عراق برگزارکنندگان غیرمنتظره فینال فوتبال آسیا در رده نوجوانان بودند که بعداز تساوی در90دقیقه ،در ضربات پنالتی حریف جنگ زده با گل کردن چهار پنالتی جام قهرمانی را برای نخستین بار بالای سر برد. کوجولوهای ایران پیش از این جواز صعود به جام جهانی را کسب کرده بودند اما در فینال نمایش خوبی نداشتند و سه بار توپ به تیر دروازه ما برخورد کرد. سه تیم شرقی ژاپن،کره جنوبی و شمالی رکورددار فتح این مسابقات در17دوره گذشته هستند.


ایران3شریفی/گلنامداری/گلآهنی/اوتشریعتی/اوتاسماعیل زاده/گل

عراق4محمدعمر/گلمنتظر/گلعلی احمد/گلمحمد/اوتداوود/گل


دو تیم ایران و عراق با پیروزی برابر حریفان خود موفق شدند به فینال رقابت های فوتبال آسیایی نوجوانان صعود کنند اما مصاف این دو تیم در بازی نهایی چنگی به دل نزد و در پایان ضربات پنالتی حکم به قهرمانی عراق داد.

به گزارش تابناک ورزشی، شاگردان چمنیان در صورت قهرمانی، می توانستند دومین جام ایران در مسابقات نوجوانان آسیا را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.
 
بازی از ساعت 16 با قضاوت وانگ لی از چین در استادیوم جواهر لعل نهرو در گوآ هندوستان شروع شد و دو تیم در فینال قهرمانی نوجوانان آسیا بازی چندان دلچسبی را به نمایش نگذاشته اند. هر چند عراقی ها در نیمه دوم به مراتب برتر از ایران بازی کردند و شایسته فتح جام بودند.
 
 ترکیب تیم ملی ایران:علی غلامزاده، طاها شریعتی، سعید آهنی، امیر حسین اسماعیل زاده، احمدرضا جلالی، محمد شریفی، امیرحسین خدامرادی، محمد غبیشاوی، محمد قادری، الهیار صیادمنش و یونس دلفی
سرمربی: عباس چمنیان
 
 اخطار/ منتظر عبدالسدا دقیقه 24 از عراق
 

 دقایق حساس
 
 دقیقه 21: ضربه آزاد زیبای محمد شریفی با اخلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 25: پاس از سمت راست عراقی ها را محمد داوود به زیبایی کنترل کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 35: شوت از راه دور منتظر محمد با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه 37: شوت علی عدنان جبار از راه دور را غلامزاده در آغوش گرفت.
دقیقه 48: سانتر اسماعیل زاده با ضربه طاها شریعتی ادامه یافت اما با اختلاف کم به بیرون رفت.
دقیقه 49: شوت خطرناک علی عدنان با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.
دقیقه55: شوت محمد داوود آقای گل مسابقات به تیر افقی دروازه ایران برخورد کرد.
دقیقه 60: بار دیگر شوت داوود تیر دروازه ایران را لرزاند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :