معاون سینمایی ارشاد توضیح داد
دقایقی قبل از اکران،‌ بدون توضیحاتی به حاضران در سینما، برنامه‌ تغییر کرد و در نهایت فیلم "فرار از قلعه رودخان" به كارگرداني "غلامرضا رمضاني" اکران شد.
کد خبر: ۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۰۱ 07 February 2015
به گزارش تابناک البرز: از 15 بهمن ماه و بر اساس برنامه اعلام شده،‌ فیلم‌های منتخب جشنواره فیلم فجر در سینما هجرت کرج اکران شد.
این فیلم‌ها هر روز در 3 نوبت 16 ، 18 و 20 و به میزبانی قدیمی‌ترین سینمای استان البرز به نمایش در می‌آید.
بر اساس برنامه فوق قرار بود در روز افتتاحیه، فیلم "من دیاگه مارادونا هستم" به کارگردانی "بهرام توکلی" اکران شود و علاقه‌مندان برای مشاهده این فیلم به سینما هجرت مراجعه کردند.
اما دقایقی قبل از اکران،‌ برنامه‌ها تغییر کرد و در نهایت فیلم "فرار از قلعه رودخان" به كارگرداني "غلامرضا رمضاني" اکران شد.
در این رابطه خبرنگار تابناک با ابراهیم شریفی معاون سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز تماس گرفت و وی دلیل این تغییر برنامه را نقص فنی در فیلم عنوان کرد.
شریفی اظهار داشت: فیلمی که تهران و نماینده جشنواره به البرز آورده بودند،‌ از نظر فنی ایراداتی داشت و به همین دلیل نتوانستیم آن را در روز نخست نمایش دهیم.
وی تصریح کرد: این اشکال در تهران نیز دیده شده و در نوبت نخست فیلم من دیاگه مارادونا هستم،‌ اکران نشد.
شریفی اعلام کرد: به همین دلیل برنامه را تغییر دادیم و در شب افتتاحیه فیلم دوم اکران شد و شب دوم نیز فیلمی که برای شب سوم در نظر گرفته بودیم، به نمایش درآمد.
وی در پایان گفت: با رفع نقص فنی، فیلم دیاگو در شب سوم به نمایش درآمد و از امشب یعنی شنبه 18 بهمن طبق برنامه فیلم‌ها اکران می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار