رییس اداره گاز ناحیه بدره درگفتگو با تابناک ایلام؛
رییس اداره گاز ناحیه بدره گفت : تاکنون 4125 اشتراک گاز در سطح شهرستان بدره فعال شده است که 2672 اشتراک شهری و 1435 اشتراک روستایی بوده است.
کد خبر: ۳۲۶۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 09 November 2016

رییس اداره گاز ناحیه بدره گفت : تاکنون 4125 اشتراک گاز در سطح شهرستان بدره فعال شده است که 2672 اشتراک شهری و 1435 اشتراک روستایی بوده است.

فرهادمولایی درگفتگو با خبرنگار تابناک ایلام  گفت : پوشش انشعاب گاز درحوزه شهری 95درصد و در حوزه روستایی 85درصد است.

وی اضافه کرد : برای خدمات رسانی مطلوب به مشترکان تاکنون 34 کیلومترشبکه خط فلزی و117 کیلومترشبکه پلی اتیلن با بهره مندی از 5 ایستگاه tbs نصب و اجرا شده است .

مولایی تعدادعلمک گاز نصب شده را 3380 عددعنوان کرد وگفت: عمده اشتراک استفاده در شهرستان را مصارف خانگی تشکیل می دهد و در بخش صنعتی ، خدمات دهی اداره گاز به تعداد 13 واحد مرغداری تحت پوشش انجام شده است .

رییس اداره گاز ناحیه بدره با اشاره به اهمیت وجود سد ونیروگاه سیمره در شهرستان گفت : تمام امور گازکشی مربوط به این پروژه مهم اقتصادی از سوی اداره گاز انجام شده و جهت اتصال به شبکه گاز فقط نیازمند انجام شبکه داخلی است که بر عهده مدیریت سد ونیروگاه سیمره است.

وی به برگزاری برنامه مشترک اداره گاز و آموزش و پرورش اشاره کرد وگفت : در آستانه فصل زمستان و استفاده همشهریان از وسایل گرمایشی برنامه ای به صورت نمادین در مدارس اجرا می گردد که درآن کارشناسان اداره گاز نکات مهم و ایمنی را برای دانش آموزان تشریح می کنندتا با انتقال این مفاهیم به خانواده ها ، از خطرات احتمالی پیشگیری گردد.

مولایی درمورد نقش آموزش در پیشگیری از حوادث یاد آور شد:بروشور و کتابچه های راهنما توسط اداره گاز در اختیار همشهریان قرار داده می شود که در آنها نکات ایمنی و تاثیرگذار در سلامت خانواده ها قید شده است.

وی گفت : در سال گذشته هیچ موردی از سوانح و حوادث مربوط به گاز در سطح شهرستان نداشته ایم و امسال نیزلازم است مشترکین با رعایت نکات ایمنی و توصیه های کارشناسان از بروز آتش سوزی با گازگرفتگی پیشگیری نمایند.

رییس اداره گاز ناحیه بدره نکات مهم استفاده از وسایل گرمایشی را چنین عنوان کرد:استفاده از وسایل دارای نشان استاندارد،استفاده از کلاهک به شکل H و کنترل مسیر های خروجی در ابتدای استفاده از آنها ،رعایت استاندارهای ارتفاع لوله ها در سطح پشت بام ،عدم استفاده از آبگرمکن و بخاری در حمام و انباری و همچنین عدم استفاده از شلنگ گازرسانی به طول بیش از یک و نیم مترنکات ایمنی مهمی هستند که می توانند در کاهش خطرات و حفظ سلامت شهروندان موثر باشند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار