مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان از وضعیت آبرسانی به موکب های مهران بازدید و از اختصاص حدود 18 دستگاه تانکر آب رسانی و لوله کشی آب برای موکب های مرز مهران خبر داد.
کد خبر: ۳۲۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 10 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛در این بازدیدمهندس بیرانوندی  با بیان اینکه این شرکت آمادگی کامل برای  خدمات آبرسانی به زوار به نحوه مطلوب دارد گفت: با هماهنگی های صورت گرفته علاوه بر امکانات شرکت آبفای استان ایلام، امکانات شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تعدادی از شرکت های آب و فاضلاب سایر استان ها نیز ، برای خدمات رسانی به زوار اربعین بکار گرفته شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  با اشاره به تامین آبرسانی  به موکب ها و زائران حسینی در مرز مهران اظهار داشت: همزمان با آماده سازی مرز مهران جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم اربعین حسینی شرکت آب و فاضلاب به منظور تامین آب شرب بهداشتی و باتوجه به تجربیات مفید سال گذشته اقدام به لوله کشی آب برای موکب های مرز مهران کرده است.

به استقرار دو دستگاه آب بسته بندی اشاره نمود گفت: برای اولین بار با هماهنگی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور یک کارخانه سیار تولید آب بهداشتی برای تولید روزانه حدود 150 هزار آب....و تحویل به ستاد عتبات برای استفاده  زوار در راهپیمایی بزرگ اربعین در مرز بین المللی مهران مستقر گردیده است.

مهندس بیرانوندی با بیان اینکه این شرکت تمام امکانات خود را برای خدمات رسانی مطلوب به زائران در مرز مهران بکار گرفته از اختصاص 18 دستگاه تانکر آب رسانی اظهار داشت: با برنامه ریزی ها و اقداماتی که در سال گذشته و سال جاری به خصوص در اجرای زیرساخت های آب صورت گرفته امیدواریم هستیم که زوار کوچکترین مشکلی در این زمینه نداشته باشند./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار