فرمانداربدره :
فرماندار بدره گفت :با آماده باش کامل کلیه پرسنل شبکه بهداشت و اورژانس جاده ای ، خدمات رسانی ،نظارت و کنترل وضعیت بهداشتی به صورت شبانه روزی اجرا می گردد.
کد خبر: ۳۳۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲ 18 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛سیروس مرادحاصلی درگفتگو با خبرنگارتابناک ایلام گفت : با بهره گیری از یک دستگاه اتوبوس آمبولانس مجهز به تجهیزات و کادرکامل پزشکی و 4 دستگاه آمبولانس ، کلیه پرسنل شبکه بهداشت و همچنین مرکز امداد جاده ای شهرک ولیعصر خدمات کامل نظارتی و بهداشتی در محدوده شهرستان را انجام می دهند.

وی درمورد خدمات ارائه شده بهداشتی گفت : نظارت بر موکب ها و نذورات ، کنترل و نظارت سرویس های بهداشتی بین راهی و پمپ بنزین ها ، پایش و کنترل بیماریهای واگیر و خطرناک ،توزیع ماسک و دستکش و سایر اقلام مورد نیاز به زائرین وخادمان کنگره بزرگ اربعین صورت می گیرد.

فرماندار بدره با اشاره به وقوع تصادفات جاده ای در این ایام گفت : با توجه به حجم عبور مسافران و طولانی بودن مسیر ها و خستگی رانندگان ،احتمال تصادفات در این ایام بیشتر است که با آمادگی کامل کادر پزشکی ، خدمات رسانی مطلوب تاکنون صورت گرفته و مصدومینی که نیاز به معالجه بیشترداشته اند به مرکز استان اعزام شده اند.

مرادحاصلی درمورد دو بحث مهم بهداشتی این روزها در سطح شهرستان عنوان کرد :کنترل بیماری های واگیر وخطرناک مخصوصا برای زائرینی که در حال بازگشت به کشور هستند و همچنین استقرار اکیپ مامایی و کنترل وضعیت بانوان حامله و خدمات رسانی به آنان توسط کادر مجرب پزشکی انجام می گیرد.

فرماندار بدره ضمن توصیه همه زائران به صبر و دقت بیشتر دررانندگی گفت :همه رانندگان باید با تنظیم برنامه مسافرت خود و همراهان از استراحت کافی برخوردار باشند و بیش از پیش به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پایبند باشند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

وی درمورد لزوم بهره گیری معنوی در این ایام نیز اظهارکرد : پیاده روی اربعین و زیارت عتبات عالیات فرصت مناسبی برای خودسازی و کسب معارف عالیه اسلامی و عقلانی است و باید درپرتو آن روح عدالت پرور اسلامی و اخوت و برادری مسلمانان نمود داشته باشد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار