سرهنگ علی اصغر امیری :
فرمانده سپاه ناحیه شیروان گفت:فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه‌های ناب سیاسی و عقیدتی امام راحل است که به عنوان یک الگوی بی‌بدیل در دنیا مطرح شده است.
کد خبر: ۳۳۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 22 November 2016
سرهنگ علی اصغر امیری در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی اظهار کرد:  نقش‌آفرینی‌ها و کارکردهای منحصر به‌فرد بسیج طی 37 سال گذشته به ویژه حماسه‌آفرینی‌های بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس، رویارویی با توطئه‌های دشمنان در دوره‌های مختلف تاریخ انقلاب پشتوانه بسیار قابل اعتماد برای نظام و ملت ایران از بسیج و بسیجیان ساخته است.
وی با اشاره به ناامنی های منطقه و جنگ نیابتی دشمنان در یمن و سوریه و عراق افزود: امروزه شاهد طنین انداز شدن تفکر بسیجی در سایر کشورهای دنیا هستیم بطوریکه مقاومت مردم در این کشور ها با الگوگیری از بسیج ایران صورت گرفته است.
 فرمانده سپاه ناحیه شیروان در ادامه نقش مدافعان حرم را در تأمین امنیت منطقه و کشور را بی بدیل خواند وگفت: بزرگ مردانی که برای حمایت و دفاع از انقلاب و حریم اهل بیت (علیهم السلام) به خارج از کشور می‌روند نقش به سزایی در تداوم انقلاب دارند.
امیری با اشاره به راهپیمایی ده ها میلیونی اربعین حسینی در عراق افزود: امنیت این راهپیمایی را مدیون مدافعان حرم و خون پاک شهدای مدافع حرم هستیم.
وی برگزاری جشنواره های علمی در دانشگاه ها و حوزه های علمیه،برگزاری یادواره شهدا،برپایی نمایشگاه و همایش مبارزه با اشرافی گری و فساد،عطر افشانی گلزار شهدا، حضور بسیجیان در دسته های عزاداری اربعین حسینی،اجتماع عظیم بسیجیان در 5 آذر در حمایت از مدافعان حرم، دیدار بسیجیان و مسئولین با امام جمعه شهرستان را از مهمترین عناوین برنامه های این هفته برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار