امام جمعه خوی :ترویج شیعه‌هراسی در بین ملت‌ها با هدف مقابله با انقلاب اسلامی ایران از توطئه‌های همیشگی استکبار جهانی است.
کد خبر: ۳۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۰ 08 February 2015

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،حجت الاسلام سیدرضی موسوی شکوری در اجتماع دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه شمس تبریزی خوی،اظهار داشت: در روایتی از پیامبر بزرگوار اسلام نقل شده که در آخرالزمان، مردمانی از مشرق زمین قیام کرده و زمینه را برای حکومت جهانی امام عصر فراهم می‌سازند.

وی که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر سخنرانی میکردند ،گفت: با تحلیل شرایط موجود و ضمیمه کردن روایاتی که در ارتباط با شهر قم وارد شده است متوجه می‌شویم که در آخرالزمان این شهر، مرکز علم شده و علوم الهی از این شهر به کل جهان می‌رسد بنابراین چنین به دست می‌آید که نظام و انقلاب و قیام ملت متعهد ایران همان مصداق فرمایش پیامبر است که زمینه سازان حکومت جهانی حضرت مهدی (عج) می‌شوند.

شکوری اظهار داشت: ما هم اکنون اگر اتفاقات و حوادث موجود منطقه و سطح جهان را درست تحلیل بکنیم خواهیم دید که زمینه‌های حکومت جهانی آن بزرگوار با گسترش فرهنگ و آموزههای انقلاب اسلامی در حال فراهم شدن است.

وی تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به نام دین در اوج ناباوری جهانیان، شکست خوردن مکتب‌های مادی و ساخته دست بشر اعم از سوسیالیسم و کاپیتالیسم، بیداری اسلامی در خاورمیانه و سایر مناطق جهان، صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به مناطق مختلف و در نهایت سرخوردگی مردم جهان از حاکمان کشورهای خود از جمله این شرایط هستند که زمینه را برای حاکمیت دین مقدس اسلام فراهم می‌سازند به شرط اینکه ما بتوانیم این شرایط را درست مدیریت کنیم.

امام جمعه خوی با اشاره به برنامه‌های جدید استکبار علیه اسلام و مسلمانان گفت: مستکبران جهان در اوج ذلت و درماندگی حرکت‌های مذبوحانه‌ای را در سطح جهان علیه مسلمانان از قبیل تخریب چهره نورانی اسلام، ترویج شیعه هراسی در میان مسلمانان، مسلح کردن جریان‌های تکفیری برای مخدوش‌سازی چهره مسلمانان، مقابله با مقاومت اسلامی در کشورهای مختلف، تلاش در جهت ایجاد انحراف در بیداری اسلامی، بوجود آوردن کمربند امنیتی برای اسرائیل و در نهایت ترویج فساد و منکرات در جوامع اسلامی آغاز کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار