بازگشت پیکر مطهر شهید پس از 32 سال به میهن
در روزهای اخیر و با انجام تفحص‌های جدید پیکر مطهر این شهید سرافراز سپاه اسلام به وسیله کارت شناسایی و همچنین پلاک هویتی شناسایی شده است.
کد خبر: ۳۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 12 May 2015
شهید محمد دباغچی در سال 1333 دیده به جهان گشود و با آغاز مبارزات انقلابی ملت ایران به رهبری خمینی کبیر (ره) در صف انقلابیون قرار گرفت.
این شهید بزرگوار تمام عمر با برکت خود را در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب صرف کرد.
شهید محمد دباغچی از همان روزهای نخست جنگ تحمیلی به فرمان امام و مقتدای خود لبیک گفت و در نهایت طی عملیات والفجر مقدماتی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
عملیات فوق در سال 1361 انجام شد و از آن تاریخ تا به امروز شهید بزرگوار محمد دباغچی جاویدالاثر بود.
داوود مدیر فلاح مدیر کل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در همین رابطه اعلام کرد: بر اساس گزارشی که کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرده، در روزهای اخیر و با انجام تفحص‌های جدید پیکر مطهر این شهید سرافراز سپاه اسلام به وسیله کارت شناسایی و همچنین پلاک هویتی شناسایی شده است.
وی گفت: در تلاش برای برنامه‌ریزی جهت برگزاری مراسم تشییع پیکر باشکوه این شهید بزرگوار و با حضور گسترده مردم ولایی استان البرز هستیم.
لازم به توضیح است، پیکر پاک این شهید والامقام با توجه به اقامت خانواده اش در کرج، صبح روز پنجشنبه هفته جاری همزمان با ایام شهادت امام موسی کاظم (ع) از میدان شهدای این شهرستان تشییع و در امامزاده حیدر (ع) کلاک به خاک سپرده خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار