فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد:
کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۳ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر در کرمانشاه و کشف ۱۵۰ کیلوگرم تریاک خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 10 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، سردار منوچهر امان الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران از کشف بیش از ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک در کرمانشاه خبر داد.

وی افزود: در این عملیات علاوه بر کشفیات مذکور، ۳ باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم شدند.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری اعضای باند مذکور  نیز خبر داد  و گفت: به دنبال اخبار و اطلاعات رسیده این ۳ باند از مدت ها پیش تحت کنترل بودند و با پی گیری های انجام شده، ظرف هفته گذشته توانستیم هر ۳ باند را دستگیر کنیم.

وی افزود: در این عملیات ۶ نفر از باندهای مذکور دستگیر شدند و پرونده آنها در حال پیگیری است.

امان الهی خاطرنشان کرد: در این عملیات ۱۵۰ کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: محموله های کشف شده در حین جابجایی با یک دستگاه ترلی و دو ماشین سبک  در کرمانشاه و کنگاور  متوقف و کشف و ضبط شدند.

 فرمانده انتظامی استان کرمانشاه  گفت: از ابتدای امسال تا کنون یک تن و ۸۵۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده است که ۳۶ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال قبل نشان می دهد.

وی از دستگیری حدود ۵ هزار قاچاقچی و تزیع کننده مواد مخدر نیز در مناطق آلوده و طی عملیات های مذکور  خبر داد.

امان الهی هم چنین از اجرای بیش از  یک هزار طرح پاکسازی مواد مخدر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این مدت ۳۴ باند مواد مخدر نیز در استان متلاشی شده است.

وی از کاهش ۸ درصدی مجموع سرقت ها در استان طی مدت سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه در سال قبل خبر داد و افزود: در این مدت هم چنین سرقت های مهم ۱۱ درصد کاهش و دستگیری ها نیز افزایش قابل توجهی داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار