اخبار کوتاه فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی؛
فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبی از كشف 769كيلو ترياك در شهرستان نهبندان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 10 December 2016
سردار مجيد شجاع با اعلام این خبر گفت:شب گذشته مأموران انتظامي شهرستان نهبندان با کسب خبری مبنی بر انتقال محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ،بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود:مأموران با انجام تحقيقات ميداني و كنترل محورهاي عبوري،به يك دستگاه وانت پيكان مشكوك شدند و خودرو را متوقف كردند.
سردار شجاع تصريح كرد:در بازرسي از خودرو 769كيلوگرم ترياك كشف شد كه در اين رابطه سه قاچاقچي مواد مخدر دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان در راستاي فرهنگ سازي و آگاه سازي مردم اظهارداشت:سوداگران مرگ با تبليغات گسترده با ايجاد نگرش مثبت نسبت به استعمال موادمخدر باعث شيوع اعتياد در جامعه مي شوند لذا در بعد فرهنگ سازي و اطلاع رساني به شهروندان تلاش بيشتري نياز است كه در راستاي تحقق اين مهم،همکاري همه دستگاه هاي فرهنگي را مي طلبد.
 
کشف  البسه قاچاق در "خوسف"
فرمانده انتظامي شهرستان خوسف از توقيف يك دستگاه سواري پرايد حامل کالای قاچاق به ارزش 21میلیون ريال در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ"احمدرضا كارگر"در تشريح اين خبر اظهار داشت گفت:روز گذشته مأموران انتظامي شهرستان در اجراي طرح ممنوعيت ورود کالاي قاچاق،به يك دستگاه سواري پرايد مشکوک و خودرو را جهت بازرسي متوقف کردند.
وي افزود:مأموران دربازرسي ازخودرو،70ثوب انواع البسه خارجي قاچاق که فاقد هرگونه اسناد گمركي بود را كشف و متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.
سرهنگ كارگر تصریح کرد:اجراي اين گونه طرح ها يکي از راهبردهاي عملياتي پلیس در پيشبرد اهداف مأموريتي مبارزه با قاچاق کالا در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور محسوب مي شود و در این زمینه همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش ها با نيروي انتظامي ضروری است.
 
سواری پژو405  با 180کیلومتر سرعت متوقف و روانه پاركينگ شد
رئيس پليس راه استان از توقیف یک دستگاه خودروي سواری پژو 405  كه با سرعت غير مجاز 180كيلومتر در حركت بود خبر داد.
سرهنگ"حسین رضایی"در تشریح این خبر گفت:روز گذشته تيم كنترل سرعت پليس راه "فردوس"هنگام كنترل خودروهاي عبوري يک دستگاه سواري پژو 405 كه باسرعت180كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را متوقف كردند.
وی با بيان اين که برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است،گفت:به علت ارتكاب تخلفات  حادثه ساز "سرعت و سبقت غیر مجاز "خودروي مذكور دو میلیون ریال جریمه و 10نمره منفی در سوابق گواهینامه راننده خاطی ثبت شد که پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.
سرهنگ رضايي خاطرنشان كرد:هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتري قوانين و مقررات را رعايت كرده و سهم خود را در تامين امنيت راه ها ايفا نموده و با رعايت قوانين الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند.
 
واژگوني  تريلي در طبس حادثه آفريد
رئيس پليس راه استان گفت:واژگوني يك دستگاه تريلي در شهرستان طبس دو مجروح برجاي گذاشت.
سرهنگ"حسين رضايي"در تشريح اين خبر اظهار داشت:روز گذشته با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110مبني بر واژگوني تريلي در كيلومتر پنج محور "عرب آباد-خور"بلافاصله مأموران پليس راه به همراه گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.
وي افزود:مأموران با حضور در صحنه مشاهده کردند که يک دستگاه تريلي آكسور واژگون شده است که در اين سانحه ؛راننده و سرنشين خودرو به شدت مجروح و جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.
سرهنگ رضايي تصريح کرد:کارشناس پليس راه علت حادثه را بي احتياطي از جانب راننده ترلي به علت عدم توجه به جلو و تخطي از سرعت مطمئنه اعلام کرد.
رئيس پليس راه استان تصريح كرد:با توجه به لغزنده بودن محورهاي مواصلاتي استان،رانندگان قوانين و مقررات راهنمائي و رانندگي را رعايت كنند تا از وقوع سوانح جاده اي پيشگيري كنيم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار