کد خبر: ۳۴۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 27 December 2016

اهالی روستای چیر به منظور بررسی مسائل و مشکلات روستا با بخشدار مرکزی دیدار نمودند.

به گزارش کبنانیوز از دهدشت ،در این دیدار بخشدار مرکزی کهگیلویه برآورده شدن نیازها و پیگیری مسائل و مشکلات روستاها را یکی از وظایف مهم و اساسی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: از اوایل انقلاب شکوهمند اسلامی تا کنون خدمات شایان و قابل تقدیری از طرف دولت های مختلف در جهت رفع معضلات و مشکلات روستاها انجام گرفته است و دولت تدبیر و امید نیز در این مورد اقدامات مناسب و قابل ذکری را انجام داده است.

سید شرمت الله حسینی پرور گفت: دولت تدبیر و امید یک نگاه ویژه به روستاها دارد و معتقد است توسعه روستاها زیربنای توسعه ملی است.

حسینی پرور در ادامه به طرح بزرگ گازرسانی به روستاها اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت تدبیر و امید تمامی روستاهای بالای بیست خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: در کنار این اقدام با توجه به لزوم حمایت از راه اندازی کسب و کارهای کوچک و متوسط در روستاها ، دولت تدبیر و امید پرداخت تسهیلات اشتغالزا را در قالب های مختلف در دستور کار قرار داد.

بخشدار مرکزی عدم گاز رسانی ، زیرسازی و آسفالت معابر و کوچه ها را از عمده مشکلات روستای چیر عنوان کرد و گفت: در جهت رفع مشکلات این روستا از قبل اقداماتی انجام گرفته و بعد از عملیات گاز رسانی ، پیمانکار آسفالت و زیر سازی کوچه ها و معابر را انجام خواهند داد.

روستای چیر دارای تعداد ۱۸۲ خانوار و جمعیتی بالغ بر۷۵۰ نفر در حومه غربی شهر دهدشت قرار دارد.

۱

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار