سرمربی تراکتورسازی گفت: اینکه بعضی ها در کشور ما در قبر می خوابند بسیار دردناک است.
کد خبر: ۳۵۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۷ 30 December 2016
سرمربی تراکتورسازی گفت: اینکه بعضی ها در کشور ما در قبر می خوابند بسیار دردناک است.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: من اصفهان را شهر دوم خودم می دانم. جا دارد از مدیران سپاهان و ذوب آهن نیز تشکر کنم که در این چند روز به ما زمین تمرین دادند.

وی افزود: ای کاش بازی فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شد چون 2 تیم به دنبال یک فوتبال زیبا هستند و کیفیت زمین باید مناسب باشد.

قلعه نویی در ادامه بیان داشت: از زمان افتتاح نقش جهان همه از این استادیوم تعریف می‌کنند. در قرن بیست و یکم در کشوری زندگی می‌کنیم که قدمت تاریخی بسیاری دارد اما وضعیت زمین‌های فوتبال‌مان به گونه‌ای است که برای هر بازی دغدغه‌ وضعیت زمین چمن آن را داریم. در گچساران کشاورزی و چاه های نفت را دیدم. مردم و زندگی مردم را هم دیدم و این جای تاسف دارد. اینکه بعضی ها در کشور ما در قبر می خوابند بسیار دردناک است. کشور ثروتمندی مثل ایران باید همه چیزش خوب باشد. این درد دارد که هنوز در ایران چند زمین خوب نداریم.

وی ادامه داد: امیدوارم سلطانی فر حداقل تا لحظه ای که هست قانونی تعین کند که ورزش دیگر قایم به فرد نباشد. تیم هایی مثل راه آهن و شاهین جایگاهی در لیگ نداشته باشند. عدم برنامه ریزی ها باعث می شود که ما همیشه نگران این فوتبال باشیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: خنده دار است که مثلا به خاطر شرایط زمین بخواهم به بازیکنانم بگویم که پاس به عقب ندهند یا در عرض کار نکنند. به ‌هرحال فردا یکی از دو تیم حذف می شود. ذوب آهن کار خوب دیگری هم کرده است. یک مربی خوب به فوتبال ایران معرفی کرده است. آقای حسینی از قبل بودند اما عیار ایشان اکنون بیش از پیش مشخص شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :