کد خبر: ۳۵۴۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰ 03 January 2017

به گزارش «تابناک یزد»، آیدین سیارسریع در صفحه طنز بی قانون درباره سوسک نوشت: «سوسری» یا همان سوسک حمام که ما به اشتباه به آن «سوسک» می‌گوییم حشره‌ای است بالدار و سخت جان، گرمادوست، تاریک پسند و علاقمند به مقولات غیربهداشتی. طبق آمار رسمی سوسک ها بعد از صدف طاهریان دومین موجود منفور نزد زنان قلمداد می‌شوند.

سوسک‌ها موجودات بدغذایی نیستند و به همه چیزخواری معروفند. با این حال یک سوسک آفریقایی با اشاره به برخی افراد در برخی دستگاه‌ها گفت: با این همه ادب حکم می‌کند که در پیشگاه این عزیزان دو زانوی ادب بر زمین بگذاریم و در مکتبشان تلمذ کنیم. چون ما هرچیزی هم که بخوریم دیگر از عهده دریاخواری و جنگل خواری و زمین خواری برنمی‌آییم، شاید بنا بر اقتضای طبیعت گاهی کوهخواری دیگران را بکنیم ولی حالا حالاها کار داریم تا به این گونه از آدمیان برسیم!

جالب است بدانید که زندگی سوسک‌ها به دهان یا بینی بستگی ندارد. این که سوسکی سرش بریده شود و به زندگی ادامه دهد در بین سوسک‌ها بسیار عادی و طبیعی است، زیرا آنها می‌توانند از منافذ دیگر بدنشان تنفس کنند. دقیقا مثل فساد می‌ماند، سرش را می‌زنی، تهش را می‌زنی، باز می‌بینی راه می‌رود و همه جا حضور دارد. زیاد شدن این موجودات گاهی باعث می‌شود که آدم بالاجبار خانه‌اش را برای مدتی تخلیه کند.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار