معاون فرماندار شهرضا:
تابناک: معاون فرماندار شهرضا گفت: بر اساس آمار و اطلاعات موجود، حدود 35 درصد از جمعیت جوان شهر در معرض ابتلا به اعتیاد قرار دارند.
کد خبر: ۳۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 17 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سیدحمید بحرینی پیش از ظهر امروز با بیان این مطلب در نشست کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرضا اظهار کرد: تمامی سیاست‌گذاری‌ها در خصوص مبارزه با مواد مخدر باید متمرکز بر مقوله پیشگیری باشد و تحقق این امر مهم با تعامل مجموعه دستگاه‌های مسئول امکان‌پذیر است.

وی افزود: بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه مقابله با اعتیاد باید به شکل جدی در دستور کار باشد و در همین راستا نسبت به رفع نقاط ضعف اقدام شود.

معاون فرماندار شهرضا با بیان اینکه مراقبت از نسل جوان به عنوان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور در مقابله با اعتیاد از وظایف خطیر مجموعه دستگاه‌ها به شمار می‌رود، عنوان کرد: بر اساس آمار و اطلاعات موجود حدود 35 درصد از جمعیت جوان شهرستان شهرضا در معرض ابتلا به اعتیاد هستند که باید نسبت به تدوین برنامه‌های مناسب در راستای مقابله با این موضوع اقدام شود.

وی در ادامه با تشریح رویکرد رهبر معظم انقلاب در خصوص مقابله با پدیده اعتیاد گفت: رهبر معظم انقلاب از مقابله با اعتیاد به عنوان یک امر جهادی نام می‌برند و این موضوع حاکی از لزوم دوری از فضای احساسی و شعاری در عرصه مواد مخدر است.

بحرینی با تاکید بر اینکه از مجموع 12 گروه مسئول در حوزه مواد مخدر در شهرضا تعدادی در سال گذشته نیمه فعال بوده‌اند، عنوان کرد: بر همین اساس از گروه‌هایی که بیشتر در معرض ارتباط مستقیم با عموم مردم و به خصوص جوانان هستند، انتظار می‌رود به شکل منسجم‌تری در این عرصه وارد شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مساجد به عنوان یک عرصه مناسب برای آگاه‌سازی اقشار مختلف جامعه از معضل اعتیاد مطرح است، اضافه کرد: بر همین اساس باید از ظرفیت‌های گسترده این پایگاه مردمی استفاده لازم را داشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار