استاندار گیلان گفت :
محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات استان هفته آینده منصوب می شوند، افزود: فرمانداران با اقتدار تمام، اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند.
کد خبر: ۳۶۱۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹ 18 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، محمدعلی نجفی در این نشست با اشاره به اینکه اعضای ستاد انتخابات استان هفته آینده منصوب می شوند، افزود: فرمانداران با اقتدار تمام، اصل بی طرفی در انتخابات را رعایت کنند.

وی نقش فرمانداران در شهرستان ها را به منظور ایجاد روحیه نشاط و شادابی جهت برگزاری پرشور و حداکثری انتخاباتی سالم را مورد تاکید قرار داد.

نجفی با بیان اینکه بر اساس سیاست های وزارت کشور استانداری از تمامی احزابی که مجوز قانونی دارند و دارای شناسنامه هستند حمایت می کند، افزود: نوع رفتار فرمانداران و اعضای ستاد انتخابات و حضور آنان در محافل مختلف نباید به گونه ای باشد که بی طرفی ما را در انتخابات زیر سوال ببرد.

استاندار گیلان رعایت عدالت در برخورد با احزاب و گروه های سیاسی را نیز مهم عنوان و تصریح کرد: با هر فرد، گروه، جریان و اندیشه خاص و افراطی که بخواهد فراتر از موارد قانونی رفتار کند با اقتدار برخورد کنید.

نجفی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت : فرمانداران از افراد امین و بی طرف در جریان برگزاری روند انتخابات بهره بگیرند.

هفتم اسفند ماه امسال به عنوان روز انتخابات مجلس دهم و مجلس خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان تعیین شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار