سرپرست تیم هندبال داتیس یزد گفت: حمیدرضا شاکری مدرس و مربی باسابقه هندبال کشورمان به عنوان سرمربی، هدایت این تیم در مسابقه های لیگ دسته یک باشگاه های ایران را بر عهده گرفت.
کد خبر: ۳۶۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۵ 18 January 2017
به گزارش تابناک یزد،لیگ دسته یک هندبال باشگاههای ایران اواخر هفته آینده با شرکت 12 تیم در سه گروه آغاز می شود و از هر گروه 2 تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
این تیمها شامل داتیس یزد، پدافند تهران، هیات هندبال نجف آباد، شهرداری سردرود، مدافعین حرم مراغه، هیات هندبال بوشهر، تااوکه دشتستان، پتروشیمی مارون، هیات هندبال میناب، شهرداری اهر، هیات هندبال شوشتر و نیروی زمینی ورامین است.
رقابتهای مرحله نهایی لیگ دسته یک با حضور 6 تیم به صورت متمرکز برگزار می شود و در نهایت تیم های اول و دوم به لیگ برتر هندبال باشگاه های ایران صعود خواهند کرد.
سعید صادقی مقدم که اخیرا به عنوان سرپرست تیم هندبال داتیس انتخاب شده، افزود: دیگر اعضای کادر فنی تیم هندبال داتیس در لیگ دسته یک را سیدضیاء غلامی به عنوان مدیر فنی و حمیدرضا قشقایی و مهدی زارع به عنوان مربی تشکیل می دهند.
وی تصریح کرد: هدف تیم هندبال داتیس صعود به مرحله نهایی لیگ دسته یک و در نهایت کسب مجوز حضور در لیگ برتر باشگاه های ایران است.
وی ادامه داد: در این راستا با کمک حامی مالی، چندین بازیکن حرفه ای باسابقه حضور در تیم ملی و لیگ برتر کشور جذب می شوند که اسامی آنان به زودی اعلام خواهد شد.
صادقی مقدم با یادآوری حضور تیم توسعه و عمران بافق در لیگ برتر هندبال کشور در سالجاری اظهار امیدواری کرد تیم داتیس با حمایت همه جانبه اهالی ورزش و مسئولان به لیگ برتر صعود کند و استان یزد در سال آینده 2 نماینده در این رقابتها داشته باشد.
سرپرست تیم هندبال داتیس یزد گفت: برای حضور در لیگ دسته یک هر تیم می تواند 20 بازیکن شامل 10 بازیکن بزرگسال یا آزاد، چهار بازیکن امید، چهار بازیکن جوان و 2 بازیکن نوجوان جذب کند.
وی با بیان اینکه تمرینات جدی تیم هندبال داتیس از فردا (پنجشنبه) آغاز می شود افزود: بازیکنان مستعد و توانمند استان در صورت حضور در این تمرین و جلب رضایت سرمربی، به عضویت این تیم در خواهند آمد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار