قائم‌مقام شهردار اصفهان:
تابناک: قائم‌مقام و مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان گفت: بودجه مصوب شهرداری برای متروی اصفهان 785 میلیارد تومان بوده اما آورده شهرداری 948 میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۳۸۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶ 23 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، سید‌جمال‌الدین صمصام‌شریعت ظهر امروز در بخش دوم از هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر در جواب سؤال تعدادی از اعضای شورای شهر از شهردار پیرامون متروی اصفهان اظهار کرد: آورده شهرداری در زمینه پروژه قطار شهری با احتساب صدور پروانه‌های ساختمان برای این پروژه و با در نظر گرفتن بودجه امسال 948 میلیارد و 500 میلیون تومان است.

وی با بیان اینکه بودجه مصوب شهرداری برای متروی اصفهان 785 میلیارد تومان بوده است، اضافه کرد: در زمانی اشتغال خود در استانداری، وزارت کشور اصرار داشت که مبلغی برای خرید واگن به شرکت حمل و نقل ریلی پرداخت شود.

قائم‌مقام و مدیر امور سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: مشخصات و جزئیات این خرید مشخص نبود و هیچ کلانشهری تا مشخص شدن مشخصات و جزئیات خرید واگن این هزینه را پرداخت نکرد.

وی به دلیل واریز شدن مبلغ با تأخیر اشاره کرد و ادامه داد: به‌دلیل ارائه نشدن مشخصات و جزئیات خطوط مترو این مبلغ با تأخیر واریز شده بود.

صمصمام شریعت تأکید کرد: در زمان گذشته مقرر شده بود که هیئتی برای مشخص شدن جزئیات و مشخصات خطوط مترو به چین برود یا یک هیئتی از چین به اصفهان سفر کند که این موضوع صورت نگرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار