تابناک: معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: یکی از برکات نظام عدل اسلامی پیشرفت‌های گسترده در تمامی بخش‌ها بوده که بخش عمده‌ای از آن به دلیل وجود کارگزاران خوب و خوش فکر بوده است.
کد خبر: ۳۸۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 24 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سید رضا عقدایی امروز (یکشنبه) در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی دشت مهیار شهرضا اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم برای توسعه صنایع در دوران قبل از انقلاب هم فراهم بوده است، اما بخش عمده دارایی‌های کشور را کارگزاران و سرانی به خود اختصاص داده بودند که هیچ گونه اعتقادی به پیشرفت کشور نداشتند.

وی توسعه زیر ساخت‌های لازم برای توسعه صنایع و سرمایه گذاری را از حقوق اصلی ملت ایران برشمرد و تاکید کرد: برای استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران لازم است تا زیر ساخت‌های لازم از جمله منابع گاز، برق و آب در منطقه ایجاد شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان در بخش دیگری از سخن خبر از ایجاد صنایع تبدیلی بزرگ در منطقه دشت مهیار شهرضا داد و افزود: یکی از این پروژه‌ها ایجاد شعبه کارخانه کاله در شهرستان شهرضا است که نیازمند اعتباری بالغ بر 300 تا 400 میلیارد تومان و زمینی به مساحت 16 تا 17 هکتار است.

عقدایی همچنین حل معضل بیکاری و رونق صنایع دامداری را از جمله مزایای ایجاد این صنایع در شهرضا برشمرد و تصریح کرد: از حدود یک سال آینده عملیات اجرایی این پروژه آغاز خواهد شد.

وی گفت: استان اصفهان یکی از استان‌های پیشتاز در عرصه ایجاد زیر ساخت‌های توسعه صنایع است و اجرای پروژه گاز رسانی منطقه دشت مهیار شهرضا از نمونه‌های موفق آن است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار