معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تشکیل ستاد نوروزی این شهرداری خبر داد و اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال و لزوم هماهنگی و برنامه ریزی در راستای بهبود کیفیت سیما و منظر شهری، دستورالعمل ستاد نوروزی، شرح وظایف و اقدامات مدنظر از هم اکنون تا پایان تعطیلات نوروز 96 به تمامی واحدهای شهرداری ابلاغ شده است.
کد خبر: ۳۸۷۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 02 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه، مهندس امیر رحیمی افزود: مطابق دستور شهردار، به منظور ارتقای سطح ارائه خدمات به شهروندان، تمامی مدیران شهری باید اهتمام ویژه ای نسبت به این مهم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در ستاد نوروزی و استقبال از بهار شهرداری کرمانشاه، واحدهای خدمات شهری، فضای سبز ، حمل و نقل، عمرانی، فرهنگی اجتماعی، زیباسازی، خدمات موتوری، آتش نشانی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی و روابط عمومی هرکدام وظایف خاص و ویژه ای را دارند، افزود: پاکسازی معابر و زمین‌های مملو از خاک و نخاله و زباله و انجام تنظیف عمومی به صورت ویژه، رفع سد معبر در هسته مرکزی و معابر اصلی شهر و برخورد قانونی با دستفروشان و عرضه کنندگان کالا در حاشیه معابر، شستشوی جداول و… نصب و بهسازی المان‌های شهری، تجهیز پارک ها  از جمله اقداماتی است که شهرداری در ستاد نوروزی انجام می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه همچنین بهسازی فضای سبز میادین و بوستان‌ها و افزایش سرانه‌ های فضای سبز در هفته درختکاری، برپایی سفره‌های هفت سین نمادین، برپایی پایگاه‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر و توزیع نقشه راهنمای شهر و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز مرتبط، حرکت ویژه برای تبریک سال نو و اطلاع‌رسانی در استقبال از بهار از دیگر اقداماتی است که شهرداری در ستاد نورزوی برنامه‌ریزی کرده است.

وی بهره‌برداری و نظارت مستمر بر تنظیف سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، برقراری کشیک نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو به منظور رفع مشکلات احتمالی، آمادگی و استقرار نیروهای آتش‌نشانی در اماکن پر خطر، تقویت ناوگان حمل ونقل عمومی از جمله اتوبوس رانی تاکسیرانی و سرویس‌دهی مناسب به شهروندان برای سفرهای درون و برون شهری، بهسازی و لکه گیری آسفالت، نصب بنر، پرچم، برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی و ارائه خدمات در شب چهارشنبه آخر سال با هماهنگی مراجع ذیربط نیز از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از نوروز در شهر کرمانشاه است.

مهندس رحیمی در ادامه همچنین به ترمیم شبکه روشنایی بوستان‌ها، میادین و فضاهای سبز شهری اشاره کرد و ادامه داد: در ستاد نوروزی شهرداری کارگروه های مختلفی تشکیل شده که هرکدام وظایف خاصی را در راستای آماده‌سازی چهره شهر برای ورود به سال نو را برعهده دارند.

وی افزود :از اقدامات دیگر شهرداری برای استقبال از نوروز 96 جمع آوری نخاله های شهری،لکه گیری آسفالت خیابان ها ،پاکسازی سرویس های بهداشتی سطح شهر می باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه، با اشاره به وجود جاذبه های تفریحی و گردشگری فراوان در استان کرمانشاه و استعدادهای این استان برای جذب گردشگر و اهمیت شهرکرمانشاه بعنوان مرکز استان، در این زمینه، افزود: این شهر می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم گردشگری تبدیل شود که برای تحقق این مهم نیاز است که دستگاه‌های مختلف با شهرداری در ویژه‌ برنامه‌های خاص مانند ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی و طرح استقبال از بهار همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرداری بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه می دهد و مسئولیت سنگینی را بر عهده دارد، سازماندهی امور موجب کاهش خطا، افزایش بازدهی کار و ارتقای رضایت شهروندان می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار