استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: اشکالی به اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین و بخش‌هایی که در زمینه جوانان فعال بوده، وارد است چراکه گزارش مربوط به امور جوانان نباید در آخر سال ارائه شود.
کد خبر: ۳۹۰۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵ 08 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در ستاد ساماندهی امور جوانان که  در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: اشکالی به اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین و بخش‌هایی که در زمینه جوانان فعالیت بوده، وارد است چراکه گزارش مربوط به امور جوانان نباید در آخر سال ارائه شود و این ستاد هر ماه باید به امور جوانان بپردازد و پیگیر امور جوانان باشد.

وی افزود: تمام مدیران باید از جوانان خوش اخلاق و خوش فکر به عنوان مشاور استفاده کنند تا جوان‌گرایی صورت گیرد و در جلسه تخصصی با حضور شاهرخی نیازهای برگزاری مراسم هفته جوان به وی گزارش شود.

استاندار قزوین با بیان اینکه مجموعه امکانات ورزشی که در استان قزوین وجود دارد، قابل قبول است، مطرح کرد: باید یک کارشناسی از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان این استان در خصوص با شناسایی مکان‌هایی که نیاز به مجموعه ورزشی دارد، صورت گیرد و گزارش آن به شهرداری قزوین ارائه شود تا برای احداث آن اقدامات لازم صورت گیرد.

همتی با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد غیردولتی است عنوان کرد: شهرداری با تمام توان در راستای اهداف دولت گام برمی‌دارد و عملکرد مناسبی دارد و باید شهرداری‌های سایر شهرهای استان هم از شهرداری شهر قزوین الگوبرداری کنند.

وی در خصوص افزایش سازمان بهزیستی گفت: باید یک جلسه با حضور مدیر این سازمان، شهرداری و نماینده استانداری برگزار شود تا برای گسترش فعالیت سازمان بهزیستی در شهر تدابیری اندیشیده شود و اقدامات لازم برای آن صورت گیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه اگر در بخش فرهنگی فعالیت‌ها و اقدامات فاخر ارائه شود، مورد استقبال مردم قرار می‌گیرد، تصریح کرد: لازمه این استقبال تقویت رابطه بین مسؤولان استان قزوین است و مجموع عملکرد تمام ادارات و ارگان‌ها پاسخ به نیازهای مردم بوده و برگزاری این جلسات به دلیل این است که هم فکری و هم‌افزایی صورت گیرد تا خروجی مناسبی برای جامعه داشته باشد.

همتی خاطر نشان کرد: رهبر معظم انقلاب به تازگی تأکید و نگاه ویژه بر سبک زندگی مردم دارند و باید برای این موضوع فعالیت‌های مؤثر و تولیدات مرتبط صورت گیرد تا جامعه موفقی داشت.

وی مطرح کرد: در سفر رئیس جمهور به قزوین مصوب شد که برای 10 هزار زوج جوان، تسهیلات 10 میلیون تومانی پرداخت شود و به همین دلیل نزدیک به 200 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به جوانان پرداخت شد که این تسهیلات برای خانواده شهدا 20 میلیون تومان بود و این رویه برای سال آینده هم در دستور کار مسؤولان استان قزوین قرار دارد.

استاندار قزوین عنوان کرد: طبق آماری که ابتدای اسفند ماه ارائه شد، در سال جاری 19 هزار نفر در شغل جدید شاغل شدند و بیشتر اقدامات در بخش جوانان بود و این به معنای نبودن افراد بیکار در استان نیست چراکه اقدامات قابل توجهی برای اشتغال جوانان صورت گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار