استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: استان قزوین ظرفیت بسیار خوبی در توسعه نیروگاههای بادی و خورشیدی دارد و بزودی نیروگاه ۷۰ مگاواتی در سیاهپوش نیز احداث می شود.
کد خبر: ۳۹۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 13 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی در آیین افتتاح فاز دوم نیروگاه بادی ۵۵ مگاواتی کهک تاکستان که با حضور وزیر نیرو در دانشگاه آزاد تاکستان برگزار شد اظهارداشت: خوشبختانه یک جریان مثبت و ارزشمندی در دانشگاهها، صنعت، کشاورزی و شرکت های دانش بنیان ما شکل گرفته که این روند افق روشنی را پیش چشم ما باز می کند.

استاندار قزوین بیان کرد:درشرایطی که ۸۰ درصد صنعت انرژی تجدید پذیر درکشور تولید می شودامیدواری بسیار زیادی در مردم ایجاد می شود که می تواند اینده اشتغال و تولید و حتی صادرات ما را تضمین کند.

همتی گفت: در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی رویکرد دولت حمایت از شرکت های دانش بنیان و استفاده از ظرفیت های داخلی است و امیدواریم با ایجاد مزیت های جدید  بتوانیم شاهد رویدادهای مهم و بزرگی در کشور باشیم.

استاندار یادآورشد: دانشگاه آزاد تاکستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه انرژی های تجدید پذیر دارد که می تواند در اجرای طرح های نیروگاهی تجدید پذیر مورد استفاده قرار گیرد.

در ادامه بهمن طاهرخانی نماینده تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم ضرورت اجرای طرح های آبیاری مدرن را یادآورشد و اظهارداشت: برای مدیریت منابع آبی لازم است طرح های نوین ابیاری با حمایت وزارت نیرو بسرعت اجرایی شود.

طاهرخانی  بیان کرد: تاکستان به دلیل جایگاه کشاورزی با کمبود آب روبروست که از وزیر محترم انتظار داریم برای تامین اعتبار پروژه های آبرسانی دستور مساعد را صادر کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار