رئیس هیات فوتبال مازندران گفت: گزارش دربی مازندران به کمیته انضباطی ارسال شد.
کد خبر: ۳۹۴۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶ 14 March 2017

به گزارش تابناک مازندران، غلامرضا بهروان درباره اتفاقات عجیب دربی مازندران و آشوب تماشاگران اظهار داشت: گزارش این اتفاقات را آماده کردیم و صبح امروز تحویل کمیته انضباطی دادیم تا در آنجا در این خصوص تصمیم گیری شود.

وی افزود: هیچ اتفاق بدی درون زمین مسابقه رخ نداد و بازی 2 تیم در نهایت آرامش با نتیجه یک بر یک در جریان بود. حتی بین هواداران 2 تیم هم درگیری رخ نداد. فقط مشکل برخی از هواداران نساجی با نیروی انتظامی بود. ماموران انتظامی هم مجبور شدند برای کنترل درگیری ها از وسایل بازدارنده مثل اسپری و شوکر استفاده کنند. این مساله باعث شد تا چند تماشاگر از حال بروند و سایرین نیز به حمایت از آنها با نیروی انتظامی درگیر شوند.

رئیس هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: من با ناظر، داوران و نماینده فدراسیون صحبت کردم و این صحبت هایی که انجام می دهم، بر اساس مستندات است. هواداران خونه به خونه نقشی در این درگیری ها نداشتند و فقط یک طرف ورزشگاه با نیروی انتظامی درگیر شدند. تماشاگران فنس ها را شکستند و درون زمین ریختند.

بهروان در ادامه بیان داشت: با نظر دادستان، فرماندار و مسئولان برگزاری مسابقه که جلسه ای فوری را تشکیل دادند، این مسابقه نیمه کاره ماند. حالا باید کمیته انضباطی درباره اتفاقاتی که رخ داده، تصمیم گیری کند.

 

منبع: کاپ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار