هوادارن نساجی پس از اعلام رای عجیب توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایران صبح امروز به نشانه‌ی اعتراض مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
کد خبر: ۳۹۵۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 15 March 2017

 به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، دو روز گذشته در ورزشگاه هفتم تیر شهرستان بابل دو تیم مازندرانی لیگ آزادگان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که متاسفانه با حواشی بسیار زیادی روبه‌رو شد و این دیدار ناتمام به پایان رسید.

دربی مازندران که همچون دیدارهای گذشته با حواشی زیادی روبه‎رو بود و همچنین حضور نادر دست‌نشان مربی سالیان گذشته تیم پرطرفدار نساجی برروی نیمکت تیم خونه‌به‌خونه بابل بر این حواشی افزود.

این دیدار که با نتیجه یک بر یک در نیمه نخست به پایان رسیده بود متاسفانه در نیمه دوم با هجوم هواداران تیم بابل و پرتاب سنگ و دیگر اشیا به سمت هواداران تیم نساجی باعث شد نیروی انتظامی در این مداخله وارد شود و با گاز اشک‌آور و شوکر ز خجالت هواداران نساجی درآید.

اما عجیب‌ترین جای این دیدار پرحاشیه صدور رای عجیب توسط کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بود که کمتراز 24 ساعت رایی را صادر کرد که باعث شد هوادارن نساجی دست به اعتراض بزنند.

هواداران و بازیکنان و خبرنگاران قائم‎شهری تیم نساجی که در این بازی مورد حمله هواداران بابلی و مامورین نیروی انتظامی قرار گرفتند اکنون شاهد باخت سه بر صفر با رای کمیته انضباطی هستند.

این هوادارن صبح امروز با حضور و تجمع مقابل فرمانداری این شهرستان از مسئولان دولتی و نمایندگان شهرشان تقاضای کمک کردند و بدنبال دریافت حق خود هستند.

خبرنگاران حاضر در ورزشگاه هفت تیر بابل نیز مستنداتی در دست دارند که نشان از هجوم هواداران و شروع کردن پرتاب اشیا از سوی هوادارن بابلی بوده است.

البته دقایقی پیش نیز خبری مبنی بر شکستن رای نتیجه مسابقه توسط کمیته انضباطی به گوش رسیده که امیدواریم ترازوی عدالت در فوتبال را مشاهده کنیم و در این پرونده حق به حق‌دار برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار