مدیر شبکه دامپزشکی ملایر با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در طرح نوروزی این اداره از ضبط و معدوم‌سازی ۹۴۴ کیلو انواع مواد خام دامی و لبنی در ملایر از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۱ فروردین‌ماه امسال در ملایر خبر داد و افزود: این میزان مواد فاسد و تاریخ گذشته از مراکز عرضه، تالارها و رستوران‌ها و کامیون‌های حمل مواد خام دامی و... کشف‌شده و شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، مواد لبنی و.. بوده است.
کد خبر: ۴۰۱۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴ 01 April 2017
مدیر شبکه دامپزشکی ملایر از ضبط و معدوم‌سازی 944 کیلو انواع مواد خام دامی و لبنی در نوروز امسال در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی قلی‌زاده با اشاره به اجرای طرح تشدید نظارت و بازرسی اداره دامپزشکی شهرستان ملایر در ایام نوروز اظهار کرد: طرح  نظارت بهداشتی بر مواد خام دامی از 25 اسفند ماه سال گذشته در ملایر شروع شده و تا 15 فروردین امسال ادامه دارد.

وی گفت: در این طرح سه اکیپ  ثابت و سیار در قالب 6 نفر به صورت مستمر از مراکز مختلف عرضه مواد خامی تالارها و رستوران‌ها، کشتارگاه‌ها، مراکز عرضه مواد خام و... بازدید  و نظارت لازم را داشته و بازدیدهای مشترک نیز با سایر ادارات مربوطه در حال انجام است.

مدیر شبکه دامپزشکی ملایر با اشاره به نظارت‌های صورت گرفته در طرح نوروزی این اداره از ضبط و معدوم سازی 944 کیلو انواع مواد خام دامی و لبنی در ملایر از 25 اسفندماه سال گذشته تا 11 فروردین ماه امسال در ملایر خبر داد و افزود: این میزان مواد فاسد و تاریخ گذشته از مراکز عرضه، تالارها و رستوران‌ها و کامیون‌های حمل مواد خام دامی و... کشف شده و شامل گوشت قرمز، مرغ و ماهی، مواد لبنی و.. بوده است.

وی تصریح کرد: از این میزان مواد کشف شده 145 کیلوگرم آن مربوط به مراکز عرضه و 650 کیلوآن نیز شامل آلایش طیور بوده که از یک دستگاه کامیون کشف و ضبط و معدوم شده است.

 قلی‌زاده همچنین از انجام بیش از 500 مورد بازرسی در ایام نوروز توسط اکیپ بازرسی این اداره خبر داد و گفت: تعدادی از این بازدیدها به صورت مشترک و مابقی نیز توسط اکیپ‌های دامپزشکی ملایر از مراکز عرضه مواد خام، کشتارگاه‌ها ، تالارها و رستوران‌ها و... انجام شده و بازرسی‌ها تا پایان طرح ادامه خواهد داشت.

وی از شهروندان خواست دقت لازم را در تهیه فرآورده‌های خام دامی داشته و در صورت مشاهده تخلفات از جمله مواد تاریخ گذشته مراتب را با شماره 1512 به اداره‌کل دامپزشکی اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار