مسئول موسسه سیره شهدا قم:
تابناک: مسئول موسسه سیره شهدا قم گفت: عده ای در جامعه خط امام را یدک می کشند اما از مرام و سیره عملی ایشان فاصله دارند.
کد خبر: ۴۰۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲ 27 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان شامگاه یکشنبه در یادواره 725 شهید شهرستان شهرضا و شهدای عملیات بیت المقدس که در بیت الاصغر شهرضا برگزار شد، گفت: روح امر به معروف و نهی از منکر در جامعه ما کمرنگ شده است.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان خداشناسی را یکی از ویژگی های بارز شهدا اعلام کرد و افزود: بسیاری از مشکلات کنونی موجود در جامعه ناشی از دوری از خداوند متعال است.

وی گفت: کمرنگ شدن روح غیرت و عفت یکی از نشانه های دوری از خداست.

مسئول موسسه سیره شهدا قم گفت: طی 36 سال گذشته اگر ابر قدرتها می توانستند ایران را از بین ببرند و کشور را تصرف کنند قطعا کوتاه نمی آمدند همانگونه که به عراق و افغانستان و برخی از کشور های منطقه حمله کردند.

حجت الاسلام والمسلمین جوشقانیان گفت: وجود توانمندی سخت افزاری و نرم افزاری در بین جوانان کشور یکی از مهمترین عوامل بازدارنده دشمنان در حمله به ایران است.

وی اظهار داشت: قدرت و توانمندی نرم افزاری در جامعه ناشی از برکات خون شهداست.

مسئول موسسه سیره شهدا قم گفت: آمریکا در حال حاضر درکشور های همسایه ایران پایگاه های نظامی ویژه احداث کرده اما اراده جوانان مومن ما به اراده خداوند گره خورده و در مقابل تمام هجمه ها ایستادگی می کنند.

جوشقانیان افزود: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید در تمام جامعه گسترش یابد.

مسئول موسسه سیره شهدا قم گفت: اگر چه دشمن با تمام نیروهای خود اعم از سلفی، تکفیری، وهابیت و اسرائیل علیه ما فعالیت می کند اما با عنایت ویژه پروردگار نمی توانند تعرضی به کشور ما داشته باشند.

حجت الاسلام جوشقانیان گفت: این مملکت با خون شهدا آبیاری شده و باید در پاسداشت این ارزشهای عظیم تلاش کرد.

وی گفت: اینجا عراق،یمن و سوریه نیست که محل تاخت و تاز سلطه گران قرار گیرد.

وی همچنین به نقش سپاه در حفظ نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: بدخواهان همواره به بهانه های مختلف با این بازوی قدرتمند نظام اسلامی مخالفت کرده اند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: 85 درصد فیلمهای دنیا به واسطه صهیونیست ها ساخته می شود.

وی افزود: رئیس شبکه فارسی وان که یک صهیونیست است اعلام کرده که برای ترویج طلاق و بی بند و باری در ایران برنامه سازی و تبلیغ می کنم.

مسئول موسسه سیره شهدا قم گفت: سریالهای زنجیره ای ماهواره ای روحیه غیرت، عصمت، استقلال طلبی و آزادی را در جامعه ما هدف گرفته و در صدد از بین بردن آنهاست.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار