کد خبر: ۴۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰ 09 April 2017
به گزارش «تابناک یزد»، پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت برای کمک به اقتصاد جامعه تحت پوشش است و از جمله فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود.
مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه ضمن تشریح وضعیت حوزه حمایت، عملکرد این حوزه را در امر خدمت‎رسانی به مددجویان و جامعه هدف تحت حمایت مثبت ارزیابی کرد.
 به گزارش سایت خبری کمیته امداد ،سید جلال حسینی، مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه با بیان اینکه امسال سه میلیارد و 467 میلیون ریال کمک معیشت به یک هزار و 30 خانوار تحت حمایت کمیته امداد  شهرستان ابرکوه با جمعیت یک هزار و 555 نفر پرداخت شده است، افزود: پرداخت کمک معیشت به مددجویان تحت حمایت برای کمک به اقتصاد جامعه تحت پوشش است و از جمله فعالیت‌های اصلی این نهاد در حوزه حمایتی به شمار می‌رود.
وی با بیان اینکه خانواده‌های تحت پوشش این نهاد شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و از کار افتادگان هستند، افزود: ارائه خدمات مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، کمک هزینه تامین جهیزیه و هزینه ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی،  اشتغال و خودکفایی از جمله فعالیت های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت پوشش و اقشار نیازمند جامعه است.
مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه تصریح کرد: سال گذشته بیش از یک میلیارد و 171میلیون ریال کمک هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج به 29 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه پرداخت شده است .
وی با اشاره به خدمات بخش عمران و ساختمان به مددجویان تحت حمایت بیان کرد: ایجاد سرپناه و ساخت مسکن برای مددجویان از اولویت های کاری این نهاد در سال گذشته بود و به همین منظور سال گذشته 52 مورد خدمات عمرانی در زمینه های احداث، بهسازی، حصارکشی، محوطه سازی، گازکشی، و تعمیرات جزیی و کلی با هزینه ای افزون بر چهار میلیارد و 614 میلیون ریال برای مددجویان شهری و روستایی انجام شد.
شایسته ذکر است؛ طی سال گذشته 13 میلیارد و 665 میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی و اشتغال و خودکفایی به 169 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد شهرستان ابرکوه پرداخت شد، هم اکنون یک هزار و 272 هزار خانواده نیازمند با جمعیت دو هزار و 66  نفر از حمایت این نهاد بهره مند هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار