جلسه کمیته تخصصی با محوریت اشتغال جوانان و برنامه ریزی گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر(ع)وهفته جوان با حضور کارشناسان دستگاههای عضوستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید.
کد خبر: ۴۰۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴ 15 April 2017
جلسه کمیته تخصصی با محوریت اشتغال جوانان و برنامه ریزی گرامیداشت میلاد حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان با حضور کارشناسان دستگاههای عضو ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید.

محمودمتقی معاون فرهنگی وامورجوانان استان با اشاره به موضوع اشتغال جوانان و نامگذاری سال 96به نام اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری, ایجاد فضای کسب و کار مناسب برای جوانان و حمایت از طرحها و پروژه های زودبازده را یکی از راههای اشتغال جوانان دانست و از دستگاهها و بانک های متولی خواست جوانان مبتکر و کارآفرین را در این راه حمایت نمایند.

متقی در ادامه به اولویت های حوزه جوانان که از سوی استاندار ارائه گردیده است اشاره و خواستار حرکت دستگاهها در این مسیر شد.

در ادامه متقی به میلاد حضرت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان اشاره نمود و افزود: امسال هم برنامه های هفته جوان باشکوهی خاص در سراسر استان برگزار و جشنواره حضرت علی اکبر(ع) نیز با معرفی جوانان برتر از سوی دستگاهها به ستاد هفته جوان در مرکز استان و شهرستانهای سراسراستان برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز هر یک از کارشناسان حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح و مقرر گردید دستگاهها برنامه های خود در حوزه اشتغال جوانان و هفته جوان را به ستاد استان ارسال نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار