دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت:
دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: با توجه به در پیش بودن میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان (16الی22اردیبهشت ماه) امیدواریم همانند سالهای گذشته برنامه های متنوع فرهنگی, اجتماعی و ورزشی شاد و مفرح در سطح استان برگزار شود تا در سطح کشور نیز از لحاظ کمی و کیفی جزء استانهای برتر باشیم.
کد خبر: ۴۱۰۹۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 20 April 2017
 دکتر طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گفت: با توجه به در پیش بودن میلاد فرخنده حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان (16الی22اردیبهشت ماه) امیدواریم همانند سالهای گذشته برنامه های متنوع فرهنگی, اجتماعی و ورزشی شاد و مفرح در سطح استان برگزار شود تا در سطح کشور نیز از لحاظ کمی و کیفی جزء استانهای برتر باشیم. 

طیبی افزود: در جهت اشتغال ورزشکاران نیز در سال گذشته تصمیمات خوبی از سوی دولت تدبیر و امید و مجلس محترم اتخاذ گردیده به نحوی که قهرمانان مدال آور در سطح جهانی و المپیک می توانند بدون آزمون در دستگاههای اجرایی استان استخدام شوند.

در ادامه محمود متقی معاونت فرهنگی و امور جوانان استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان با تشکیل کمیته تخصصی گرامیداشت هفته جوان و اشتغال جوانان با حضور کارشناسان دستگاههای عضو, برنامه های پیشنهادی و قابل اجرای دستگاهها در هفته جوان را تهیه و تنظیم نموده است. 

وی افزود: مهم ترین برنامه های هفته جوان برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) ویژه تجلیل از جوانان برتر و نخبه استان, برگزاری دوره های آموزشی و مشاوره ای در سطح استان, افتتاح خانه جوانان استان با حضور مسئولین کشوری و استان و برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و شاد امیدواران با شعار پیشگیری از مواد مخدر و ایجاد شادی و نشاط در بین افراد جامعه در 5 شهر استان خواهد بود.

در پایان طهماسبی معاون سیاسی, امنیتی و اجتماعی استانداری با تبریک ایام ماه رجب و شعبان بیان داشت: مدیران باید در کلیه امور اداری کارها را با جدیت پیگیری و تا رساندن به نتیجه نهایی دست از تلاش برندارند. مدیران باید دقت داشته باشند یکی از ملاکهای توسعه خصوصا در زمینه اشتغال, پیشرفت در زمینه آموزش عملی و کاربردی جوانان و نیروهای تحصیلکرده در جامعه است.

طهماسبی در ادامه گفت: با توجه به وضع موجود هر سال به جمعیت بیکاران افزوده خواهد شد و همین بیکاری معضلات بیشمار فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی را در جامعه بوجود خواهد آورد. 

ایشان در ادامه اشاره داشت: بازارچه های محلی و صنایع دستی می بایست راه اندازی تا تولید و کسب و کارخانگی و صنایع کوچک رواج گرفته و مدیران و کارکنان تمامی دستگاهها باید به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال توجه ویژه داشته, تا تولید و کسب و کار در سراسر ایران اسلامی رونق بگیرد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار